• Saralainen

Nu har dom tagit min man!!!

Hihi nu har dom precis tagit min man! Så himla roligt =)
    Jag har vetat om det i flera veckor, det har varit jättejobbigt att "ljuga" för honom men det har ju varit för en god sak =)
    Jag visste att dom skulle komma nu på morgonen men jag trodde alla skulle komma hit.
    Jag hade lite utkik och såg någon komma springades..sen plingade det på dörren..och utanför låg en hare dräkt och ett brev. Han skulle ta på sig dräkten och packa en väska och börja springa och han hade 28 minuter på sig! Haha! Vad roligt detta är. Så tråkigt att man inte får vara med och se...får kolla på filmen sen.

• Svar på tråden Nu har dom tagit min man!!!
  • Saralainen

Uppdatering: Efter att dom tog honom i morse så åkte dom till Eslöv och där fick han hoppa fallskärm. Allt hade gått bra, perfekta vindar och perfekt väder och han hade varit överlycklig när dom hade kommit ner.
    Därefter åkte dom till ett köpcentrum där han då fortfarande var utklädd till kanin och fick gå runt och sälja ägg, sen fick dom han sålde äggen till smälla det i huvudet på honom...för att se om det var löskokt eller hårdkokt. Kul! (varför känns just detta momentet SÅÅÅ GRABBIGT)
    Därefter tog dom honom till en studio där han har fått sjunga in 2 låtar. Fick precis en bild skickad till honom.
    Dom har även hunnit ringa och fråga efter hans nr för han hade försvunnit...men mitt under samtalet (surprise surprise) så kom han tillbaka!
    Så nu väntar väl en galen utekväll.
    Jag är lycklig för hans skull men jag kan ändå inte låta bli att tänka att det kommer vara skönt när det är över =)
    Börjar pirra i magen för mig egen hippa, dom har 4 helger på sig =)
    Nu väntar en utekväll för min egen del med tjejerna!
    Tjingeling =)

Svar på tråden Nu har dom tagit min man!!!