Inlägg från: Fru Wi |Visa alla inlägg
  • Fru Wi

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2

Vi gifter oss den 22:a. Inbjudningskorten är klara, kuverten adresserade, nu ska bara infobladen skrivas ut och läggas i, sen är de färdiga för brevlådorna. Ska bli så spännande att få svar!

Vi har satt osa till den 1:a juni så vi kan börja förbereda oss i tid. Vi kommer att göra egen buffé med hjälp av familjen till ca 80-90 personer så det är bra att kunna börja bunkra i tid när det finns erbjudande och liknande.

Det enda luriga med inbjudan är att vi inte riktigt visste vad vi skulle önska oss, vi vill inte ha några prylar, pengar till en resa kändes girigt att skriva ut för mig, jag kunde bara inte, så vi önskar oss presenkort på två butiker i byn som har allt vi behöver för att kunna måla huset och byta brädfodring. Det kändes konkret och bra.

Jag har gjort alla inbjudningar själv och jag ska lägga upp bilder sen så får ni se mästerverken. {#lang_emotions_wink}{#lang_emotions_cool}

• Fru Wi

Vad ska ni har för musik i kyrkan? In och utgång? Annan musik? Traditionelle eller nåt eget?

• Fru Wi

Jag har köpt dessa skor, ett paar låga lite finare: http://www.brandos.se/blink/bowie-10376/

Jag går aldrig i klackar annars och nu när jag ska ha samma skor från tidig morgon till sen kväll så ville jag vara både bekväm och fin. Först tänkte jag ha ballerinor, men jag är lite svag för öppna tår när det gäller festskor så det fick bli dessa ändå.

• Fru Wi

Vi ska också ha Nothing else matters som "valslåt" men helt intrumental på flygel. Metallica är grymma och den låten är helt underbar.

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2