Pust nu börjar en hel del falla på plats!
Kyrkan bokad sen länge, men vet inte om vi fått den präst vi önskat än.
Solst i kyrkan fixad (sambon moster), ska bara tala med kantorn så hon kan öva.
Lokal bokad
Transport (buss) fixad igår för det är långa avstånd mellan hotell-kyrka-festlokal.
Catering bokad men menyn är inte helt 100 spikad än.
Tårtan bokad men lite pysselkvar hur den ska se ut kvar plus smak klart.
Tärnkläningar håller på att sys upp
Min kläning är fixad sen länge och ska sys in den 30/6
Vigselringen håller juveleraren på med, var där i fredags och nästa fre ska vi dit igen för att hon hade inte mycket att visa men det var ju en chansning från oss att åka så ska bli kul att se lite mera nästa fre.
Blommor till borden är fixat att en vän gör, brudbukett ska bokas nästa gång vi är i stan där vi ska gifta oss (bor inte där).
Ljusstakar till alla borden är inköpta, plus ljus
Servetter är fixat.
Bröllopsresan till Vietnamn är bokad
Kostym till blivande maken är fixad och skor mm så nu är han med klar. Jag har slöja, väska mm så jag saknar bara strumpbyxor nu.
Band är bokat med, så glad talade med dem för en vecka sen och de lovade att öva in en låt vi ska ha som bröllopsvals kanon (vi ska till och med ha den låt titlen i ringarna så det känndes viktigt)
Frisör är med bokad nu
Så nu är det menst det praktiska kvar att kolla över och boka nya möten med alla för att stämma av in för den stora dagen.
Sen att fixa vigselprogram och festhäfte mm
Inbjudningarna har varit ute länge nu, osa är den 1/6 men av 100 har bara 30 anmält sig än så får hoppas att fler anmäler sig under de närmaste veckorna nu!
Har säkert glömt något nu man har ju så mycket i huvudet när det gäller det här men inte länge kvar nu! 1/8 är det vår tur