Inlägg från: augustibrud2009 |Visa alla inlägg
  • augustibrud2009

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2

Det är vilket som för min del. Vist är det kul att se när alla ska gifta sig, men å andra sidan tar det väldigt stor plats i TS-rutan...

• augustibrud2009

Jag hoppas att det blir i juli eller så, så att det börjar närma sig. Jag är rätt säker på att jag blir hippad för min tärna har bett om mitt jobb schema så hon vet hur jag jobbar :P

• augustibrud2009

Angående psalmer så finns det massor om det i prästens trådar, Kjell präst. Han och de andra prästerna har gett massor av tips.

• augustibrud2009

Hur går det för er? Här börjar det känns som om det närmar sig. Var iväg och köpte klänningen igår =D och idag ska vi kika lite mer på ringar och försöka hinna med att skriva ut hindersprövningen och ansökan om byte av efternamn. Det är så spännande snart bara 3 månader kvar =).

• augustibrud2009

Oj oj, va ni tränar på duktigt =). Så duktig är inte jag. Jag håller mig till promenader och cykling. Funkar bra för mig =). Det är fruktansvärda backar till jobbet så jag får nog minst lika mycket träning där som på spinningen :P

• augustibrud2009

Jag ska bulla upp med lite spa prylar kvällen innan, man ska verkligen kunna njuta tycker jag =)! Vist kommer det bli JÄTTE mycket att göra dagen innan men vi tänkte gå upp tidigt och sedan åker vi nog hem innan så man får sova ordentligt den natten. Vi ska sova skiljda den natten så han ska köra mig till sin farmor där jag ska sova och även göra iordning mig dagen efter. Hon bor bara 1 km från kyrkan så det är perfekt =)!

• augustibrud2009
    MilosMamma skrev 2009-04-22 12:28:12 följande:
    Bra tips hur man löser det så det blir rätt i festhäftet?Hur vet man hur brett man kan skriva.Vi komemr skriva ut a4 och sen vika på kortsidan så det blir långt o smalt, men hur lyckas man göra rätt
    Om du har publisher så funkar det jätte bra. Där kommer jag att göra vårt festhäfte. Då kan du välja att ha ett A4 liggande och att det ska få plats 2 sidor. Då löser det sig fint också med i vilken ordning allt ska vara eftersom man ser det framför sig. Tycker jag är bra =)!
  • augustibrud2009
    MilosMamma skrev 2009-04-23 14:47:36 följande:
    jag gick ju ner 5 kilo på 10 dagar med cb, så körde jag vv med efter nu så sen i januari 11 kg.nu ska jag ta ett race med -5 på cb igen.
    Va duktig du är =)! Grattis!
  • augustibrud2009
    MilosMamma skrev 2009-04-23 14:50:42 följande:
    haha jag har 15 kvar.men jag är på G iaf =)moroten är att min klänningen är för liten som den är nu så jag MÅSTE ner till augusti.
    Du är ändå duktig =)! Ja, den har jag också. Fast jag behöver inte gå ner så mycket för den passar, men jag behöver gå ner för att den ska sitta riktigt snyggt.
  • augustibrud2009

Hur långt innan måste man skicka in hindersprövningen?

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2