Inlägg från: Hubba |Visa alla inlägg
  • Hubba

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2

29:e aug - Hubba

• Hubba

Skickade inbjudningarna i lördags och är spänd och förväntansfull på hur reaktionerna ska bli... har även bokat bröllopsresan... klänningen ska inhandlas på onsdag... frisören bokad... vet hur dukningen ska se ut..
    Måste bara ta tag i att fråga fotografen...
    Hihi

• Hubba

HURRA!!!! idag har jag köpt min fina klänning!!! Den var till och med lite för stor nu... (vilket är positivt!!!)
    Inbjudningarna är skickade och det är flera som har hört av sig bara för att gratulera och säga att de är jätteglada för vår skull... så otroligt roligt... HIHIHI

• Hubba

Har inte lagt in någon bild på den för m2b har lösenordet hit och jag vill inte att han ska se hur den ser ut... =)

SaraPayam skrev 2009-04-16 11:16:17 följande:
    Grattis vad kul, har du nån bild? Skulle vara kul å se den
  • Hubba

Hoppla... Kom precis på att jag måste betala in anmälningsavgiften till bröllopsresan innan söndag... puh... tänk om jag hade missat det...

• Hubba

Skickade in namnändringen för m2b i fredags... så snart har han nytt efternamn... som jag ska ta efter vigseln... =) Så när det är fixat så kan vi skicka in hindersprövningen...
    Ska ta tag i att kolla kläderna till honom och även ring... får hem gästboken i början på veckan...

Känns som att jag har lite koll i alla fall... hihi

• Hubba

Det blir hans mammas flicknamn... inte så vanligt i Sverige... =)

SaraPayam skrev 2009-04-19 23:18:09 följande:
    Ååå vad spännande Blir det ett släktnamn eller nåt ni själva har kommit på?
  • Hubba

Vet någon hur man gör för att ens bröllopssida ska visas för alla? Våran kommer inte upp...

• Hubba

Idag känner jag mig duktig... Har löst problemet med präst, fotograf och slöja... plus att Gästboken har kommit på posten... Hurra för lilla mig...

• Hubba

Tack nu funkar det!

lönnsjö skrev 2009-04-21 08:54:40 följande:

Klicka på "Min sida".
    Sedan klickar du på Inställningar i menyn till vänster. Det står ganska långt ner. Där ska du kryssa i Bröllopssida, sen ska det fungera. Hoppas det hjälpte.
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2