Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
29:e aug - Hubba
29:e aug - Hubba
Skickade inbjudningarna i lördags och är spänd och förväntansfull på hur reaktionerna ska bli... har även bokat bröllopsresan... klänningen ska inhandlas på onsdag... frisören bokad... vet hur dukningen ska se ut..
Måste bara ta tag i att fråga fotografen...
Hihi
HURRA!!!! idag har jag köpt min fina klänning!!! Den var till och med lite för stor nu... (vilket är positivt!!!)
Inbjudningarna är skickade och det är flera som har hört av sig bara för att gratulera och säga att de är jätteglada för vår skull... så otroligt roligt... HIHIHI
Har inte lagt in någon bild på den för m2b har lösenordet hit och jag vill inte att han ska se hur den ser ut... =)
Hoppla... Kom precis på att jag måste betala in anmälningsavgiften till bröllopsresan innan söndag... puh... tänk om jag hade missat det...
Skickade in namnändringen för m2b i fredags... så snart har han nytt efternamn... som jag ska ta efter vigseln... =) Så när det är fixat så kan vi skicka in hindersprövningen...
Ska ta tag i att kolla kläderna till honom och även ring... får hem gästboken i början på veckan...
Känns som att jag har lite koll i alla fall... hihi
Det blir hans mammas flicknamn... inte så vanligt i Sverige... =)
Vet någon hur man gör för att ens bröllopssida ska visas för alla? Våran kommer inte upp...
Idag känner jag mig duktig... Har löst problemet med präst, fotograf och slöja... plus att Gästboken har kommit på posten... Hurra för lilla mig...
Tack nu funkar det!