Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Hej hej!!
Jag ska oxå gifta mig den 29 augusti!! Hur långt har ni kommit med era planeringar???
Hej hej!!
Jag ska oxå gifta mig den 29 augusti!! Hur långt har ni kommit med era planeringar???
Hej igen!!
Hur långt i planeringen har alla kommit???? Vi ska gifta oss den 29/8.. känns inte som att nåt är klart....
va skönt att de inte bara jag som inte har allt klart...:)
Känns som man går på lågvarv just nu.. händer inte så mycket!! Eller inte så mkt att "göra"..
Hur ser eran dag ut?? *nyfiken*
åååå va alla har tänkt till!!! Vi gifter oss utomhus när solen skiner från en klarblå himmel(hoppas) och sen middag med dans(DJ) så länge vi orkar:) Lite riskabelt att va utomhus, men de brukar väl vara fint väder i slutet av Augusti?! Jaja,, hoppas de iaf:)
ååå vilket super mysigt ställe!!! Det måste vara som en dröm att få gifta sig där!
Har ni präst eller borgelig vigselförrättare??
ååååååå aaahhhh panik!!!!!!!!!!! samma här!!! jag som skulle gå ner 10 kg, odla 10 cm hår åå vara skitsnygg!! hur 17 ska man hinna de??????:)
MW 090829 skrev 2009-04-29 12:53:49 följande:
Hahahaha!! De är ju skönt att höra att man inte är ensam:)
Gör alla festhäften?? Jag är osäker på om jag ska göra de ens.... Funderar oxå på bordsplacering.. kan man bara ha placering vid honnörsbordet, och sen resten valfri?? Vi ska inte ha ett "pampigt och stort " bröllop, utan bara våra närmate, vid en hembygdsgård med utomhusvigsel....enkelt och bara en kul fest.:) Känns lite konstigt med stort och "stelt" när man levt ihop i 14 år och har ungar osv..:) Vi är väldigt enkla som personer:)!!
Hej Alla!!!
Undrar.. är de nån som vet vad de är för lappar man ska skicka in till skattemyndigheten,jag har laddat hem den om hindersprövning och den om byta efternamn. Är det nån mer lapp??? :)
ååå idag postade jag inbjudningarna:) !!! Pirrigt värre:) ( lite sent, men den som väntar på nåt gott..;))
Nää.. är skit dålig på datorer, så att jag kan skriva är en prestation:) hihi!! Är lite hemlig oxå, än så länge iaf..:) Har inga bra erfarenheter av att publicera saker på nätet! Men är inne och kollar på alla andras sidor:) Hoppas de är ok?!!:)
På tal om de här med ringar.. jag gick till min lokala guldsmed och sa att på ringbutiken.se så kostar den här ringen 4495 kr och hos er 7400.. hur kommer de sig?? Dom hade inget bra svar på de, så dom prutade ner priset till 4600:) Så nu kan jag lugnt köpa den hos dom istället!! Man ska ju gynna sina lokala handlare;)
hihi:)
men va heter den?? Kan kolla på nätet:) Nyfiken!!!
ÅÅ va fin!! Min är liknande men från TCOL och heter B029. Beställde den idag!!! :):)
Hihih!! Dom är verkligen jättefina:) Vi har fantastisk smak;)
Jag vill oxå vara med, 29 augusti:)
För kärlekens skull skrev 2009-06-09 00:11:12 följande:
vi gifter oss 29/8 :)
Hej igen!!
Har fått nytt huvudbry nu....
Mitt bekymmer nu, är efter vigselcermonin,(ute på en udde), tänkte vi ha "kramkalas" och sen dricka skumpa på samma ställe, Men ska man ha snittar och sånt då oxå?? Vi ska ha förrätt och sen buffé och kaffe och tårta.. Men tror att de kommer mer folk till vigseln som inte är bjudna på festen, så då kanske man skulle ha nåt enkelt till alla, eftersom de kan ta lite tid innan alla kommer in och får mat???? Hur ska ni göra??
ja, men då känns de lite bättre:) Funderade på lite typ melon, vindruvor och "lättare" grejer.. Sen blir de ju förrätten efter en stund!!