Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
8 Augusti
Mitt hjärta 2008
MammaMiaa
29 Augusti
Milosmamma - Pernilla
konstigabaralillajag
Taaanja
Labolina09
8 Augusti
Mitt hjärta 2008
MammaMiaa
29 Augusti
Milosmamma - Pernilla
konstigabaralillajag
Taaanja
Labolina09
Låter som en toppen idé.
Idag har jag hämtat ut min ring. Jag längtar till tusen tills det är daxs. Har även fått skickat iväg hindersprövningen.
Idag kom papperna från skatteverket. Det känns så härligt.
Det är en klar skillnad. 11kg är inte illa jag skulle också behöva gå ner ett par kilo.
Men just nu har jag kommit in i en period som jag är super sugen på gräddbullar. Det är inte bara en utan 4-5 st är inget ovanligt.
Du är ju super snygg brud. De är bra jobbat.
Imorgon ska jag prova min klänning igen. Samt titta på nya förlovningsringar. Min BM har blivit av med sin ring. Så då bytar jag också.
* Kyrkan är bokad
* Festlokalen är bokad
* Bokat in kockar
* Köpt brudnäbb klänningar
(Bild finns i galleriet)
Bokat smink
Bokat ansiktsbehandling
fixat frisör
Bokat tårta.
Köpt klänning,skor,tiara & väska.
Hyrt frackcoat
(Bild finns i galleriet
Transport.
Liveband
SaraPayam. Jag kopierade din text på din presentation. Så att du vet. Jag kan inte förstå om 89 dagar gifter jag mig. Det känns som det är mycket kvar att fixa.
Mina är ca: 5 cm höga. Bild finns i galleriet.
Lönnsjö.
Vilka super snygga skor du har beställt.
Jag tror de kommer bli kanon på den stora dagen.
Har ni funderat på psalmer? jag vet inte hur många man måste ha. Men jag har funderat på I denna ljuva sommartid.
Naturligtvis får även brudgum vara med här inne.
Det börjar bli mycket nu för en. Jag vet inte hur man ska hinna bli klar med allt. vigselprogram, placeringskort och allt annat runt om kring. Jag förstår inte hur jag ska kunna jobba 2 veckor till med så mycket arbete kvar till bröllopet. Jag startade en ny tråd för jag tror denna snart stängs.