Inlägg från: MW 090829 |Visa alla inlägg
  • MW 090829

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2

Behöver också komma igång att träna men hur får man motivationen att verkligen ta sig iväg och sätta igång?

• MW 090829

Hmmm jag tycker allt känns så himla lugnt. Vi har bokat det som behöver bokas (hoppas jag) men sen är inte detaljerna klara överhuvudtaget eller transport från kyrkan. Kommer säkert bli stressigt längre fram.

Klart:
    -Kyrka
    -Lokal för middag och fest
    -DJ
    -Boende
    -Hår och smink
    -Klänning beställd
    -Ringar klara
    -Fotograf
    -Bröllopsresa
    -Inbjudningar skickade
    -Bokat florist

Glömt något tro??

• MW 090829

Vi kör på klassiskt; kyrkan, välkomstskål, middag och fest!

• MW 090829

Har ni bestämt vad ni ska ha för mat?

• MW 090829

Jag har väldigt mycket funderingar kring smycken just nu. Tänkte ha slöja men vet inte om jag ska ha ett hårsmycke, diadem eller bara större örhängen...

• MW 090829

Jättefint! Jag har också funderat på att göra ett eget. Var det svårt? Vart köpte du materialet?

SaraPayam skrev 2009-04-29 11:12:15 följande:
    MW 090829 skrev 2009-04-29 11:02:00 följande:
    Jag kommer ha pärlor i håret & ev ett hårsmycke, men kan inte riktigt bestämma mig...har hårsmycket i galleriet, om du vill se
  • MW 090829

Ja sit pommes... idag är det exakt 4 månader kvar för mig :o)

• MW 090829

Haha jag köpte precis ett träningskort för att trimma till mig. Nu finns det ingen återvändo!

• MW 090829

Jag kommer att ha kort hår och göra någon slags frisyr av det eftersom det är det jag har.

• MW 090829

Jag blev hippad i helgen och det var absolut fantastiskt. Ett stort lyckorus bara och inga förlöjligandeupptåg. Det är en speciellt känsla och var verkligen hur kul som helst.

• MW 090829

Jag tänker inte gå in i snacket om brudöverlämning är rätt eller fel fast det är väl inte så konstigt att prästen bestämmer i kyrkan?

Hur går planeringen för alla nu? Jag har insett att tiden springer iväg och även om det fortfarande är ett tag kvar så borde man sätta igång med alla detaljer. Vi ska proväta menyn i veckan iaf vilket ska bli kul.

• MW 090829

De började ganska snart efter att de fått dem.

Många personer måste nog påminnas så maila eller ring.

• MW 090829

Ska proväta menyn ikväll. Ska bli sååå gott! (hoppas jag :o)

• MW 090829

Härligt! Jag blev hippad för några helger sen och det är verkligen så underbart vad ens vänner planerar och ordnar för sin skull!

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2