Inlägg från: CamillaMarcus |Visa alla inlägg
  • CamillaMarcus

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2

Jag tror att jag blir hippad. Min toastmadam har frågat nämligen hur det ska gå till- om hon ska ta över den biten då min tärna (kusin) endast är 17- år.

• CamillaMarcus

Ang. det SaraPayam skriver om träningen- håller absolut med. För att få det bästa resultatet bör man gå på pass där man får upp pulsen rejält (gympa, spinning, aerobics), kombinerat med styrketräning och promenader. På så sätt får man den högsta förbränningen samtidigt som man formar och får en starkare kropp! Har en PT som har skräddarsytt ett träningsschema till mig som ser ut som jag beskrivit i texten ovan.

• CamillaMarcus

När2blir1. Jag är helt övertygad om att du kommer att övervinna dina grav.kg. Även jag hade ett mål att gå ner i vikt till ett visst tillfälla när jag fått son nummer 2. Jag hade tre månader på mig att gå ner 15 kg. Med bra kost + träning gick det utmärkt. Lycka till!!!

• CamillaMarcus

Mois81. Väldigt, väldigt klokt och sunt svar- gubben älskar ju en ändå!!!
    Detta ideal...Varför är det så viktigt att vara smal (på dagen D)?

• CamillaMarcus

Nej. Jag har bara gjort och skickat inbjudningskorten...Om 3 veckor börjar mitt 12 veckor långa sommarlov. Hoppas komma igång då!

• CamillaMarcus

Idag är det 3 månader kvar!!!

• CamillaMarcus

Våra två gossar ska vara med så länge de orkar. Sen åker de hem med sin barnflicka.
    Jag har en fråga: jag hittar inga skor som jag kan ha- högt valv vilket gör att min for ser ut som en ända stor "bula". Jag har ett par vita, kilklack med rund tå. Kan man ha sånna? Vad tycker ni?

• CamillaMarcus

Barnkläder: beställde ett 4- delat set från Barnkorgen.se. När jag fick kläderna var de en stor besvikelse. Gick till Kappahl och köpte två par svarta chinos/jeans och två vita skjortor. Min mamma ska sy västar i antingen salmia grön eller guld.

• CamillaMarcus

Idag var sista dagen för den här terminen på Universitetet. SÅ nu har jag sommarlov till den 24/8!!! Skönt. Nu kan man läga fokus på bröllopet....

• CamillaMarcus

Idag ska jag hämta min klänningen. Leveranstiden skulle vara 16 veckor, idag har det gått 28 veckor....

• CamillaMarcus

Jag köpte en silikon-bh på Stockholm brud och fest. 290 kr kostade dem. Jag har redan använt den 3 ggr till klänningar och det fungerar över förväntan. Jag har en A- kupa (inte mycket att skryta med) och det blir ett bra lyft, sitter på plats en hel kväll utan problem. Helt klart ett superbra alternativ!

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2