Inlägg från: 090829 |Visa alla inlägg
  • 090829

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2

Hejsan !

Jag tror jag skrivit lite i tråden i börjarn när den startades. Får man hoppa in igen ?

Vi gifter oss 29e augusti och jag känner mig redan superstressad, är jag ensam om det ?
    Inbjudningskorten är skickade och vi väntar på att alla ska osa. Vi var och kikade på lokalen igen i söndags och kom då fram till att den är mycket mindre än vi trodde! Vi kommer att bli ca 96 personer fast vi från början bara trodde vi skulle bli runt 70 pers. Det största problemet är att vi måste klämma in ca 20 personer i ett rum som sitter ihop med stora rummet, saken är den att även om det är en stor öppning så kommer inte dom se oss och inte heller vi dom. Vilka placerar vi i det rummet?

• 090829

Foxxy och SaraPayam: Jo det hade varit en väldigt smart ide´ att sätta barnen där inne men vi valde att ha en barnfri middag och fest, vi kommer inte ha våra egna barn med heller även om jag börjar ångra mig lite nu och tror att jag vill ha med dom under middagen iaf.
    Hur ska ni andra göra ?
    Våra barn kommer vara 3 o ett halvt och 15 månader..

• 090829

Hejsan! Nu var det länge sen jag skrev..igen.

Jag kom på igår att vi har inte fixat hindersprövningen! Är det för sent nu? Tänkte eftersom semestrarna börjar nu.

Hoppas ni hade en härlig midsommar =)

• 090829

God morgon!
    Va bra att ni fått tillbaka papprerna så fort, det gör mig lugn och vi får hämta hindersprövningen på måndag.

Ha en bra dag =)

• 090829

Hej!
    Ang festprogrammen, vad har ni med för info om gästerna?
    Jag får inte till våra alls. Nästan så jag bara vill strunta i dom för att det går så dåligt. Jag tog hem någon mall från kortdesign.se har jag för mig om jag inte sitter här och ljuger nu ;) Men jag får endå inte till det. Det känns som om det inte får plats något på sidorna. Någon som vill komma med tips? Det vi hade tänkt ha med är ett välkomst/tacktal, Meny lite roliga ordningsregler, bordsplaceringen och lite kort info om gästerna och sen vart bröllopsresan går. Sen även som "andbeyond så kommer vi ha en liten text till min morfar som gick bort för några år sedan.

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2