Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Hej! Jag hoppar på här med! Vi gifter oss den 29 augusti! det verkar vara många här som valt det datumet! vi har hunnitmed rätt mycket men det är ändå alltför mkt kvar! Jag har klänning, det var det första jag ordnade! Fort gick det oxå, 3:e klänningen jag provade( under 2 timmar) bestämde jag mig för! Tärnornas klänningar håller på att sys upp. Fick det ordnat så att tärnorna lät sina mödrar att sy upp klänningarna. GRATIS är alltid bra vid såna här tillfällen. Min m2b o hans bestman har ordnat med sina kläder. Ring har vi fixat men jag tror att den är defekt så vi ska tillbaka med den o se om jag har rätt. Vi kan inte bestämma oss för om min m2b ska ha en ring, förlovningsringen är rätt så tunn så han är lite sugen på att köpa en ny lite bredare. Transport är ordnat, både till gäster o oss. Fotograf är vårt största problem, hhon ska dock ringa ikväll, håller tummarna för att hon gör det! har varit väldigt svår att få tag på! Jaa, vad är det mer? Hindersprövning o namnbyte, har ordnat papprerna men inte lämnat in, kommer ta hans namn men behålla mitt eget.
Dekoration ska vi börja med, har inte tagit tag i den biten än. Men jag har en bild av hur det ska se ut så det ska inte vara några problem! Vi kommer att använda oss av aturen väldigt mkt!