Inlägg från: Foxxy |Visa alla inlägg
  • Foxxy

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2

Hej, Vi gifter oss den 15e Augusti... får man vara med?

Jag Har fullt sjå att hitta en bra klänning men blir ju mer förvirrad ju mer jag tittat. Tror jag vet vilken ring jag vill ha och har börjat inhandla dekorationer lite smått.
    Vart å gjort provuppsättning på håret (bokat frisör)
    Bokat pastor å Kantor. Vet inte exakt musik men in å utgångsmusik har vi bestämt...

vad har vi hunnit med mer?... jo vi har skickat in hindersprövning å namnbyte (dock inte fått nåt svar, hur lång tid tar det??)

En sak som BORDE gjorts redan e ju att ha skickat inbjudningar hahah.. dom är beställda, tryckta å klara men har inte hunnit sätta mig ner å skriva adresserna!!!

Vad har man glömt!? vart finns listan alla pratar om?

• Foxxy

Fick svar med posten idag.. hindersprövning ok.. på samma lapp stod att anmälan om namnbyte mottagits el dyl.. antar att de är det enda svaret man får... men träder namnbytet i kraft automatiskt efter vigseln eller hur gör man?

SaraPayam skrev 2009-05-13 08:43:05 följande:
    Välkommen Det finns en lista här på bröllopstorget, om du kollar i menyraden, så ska det finnas där.Sen är det några som har kopierat min lista som jag har i presentationen, å om du vill så kan du ju göra det med Ja du, satt precis å funderade på när namnbytet kommer tillbaka, hindersprövningen tog bara 1,5 veckan, men på namnbytet har säkert dröjt 3 veckorna...så funderar på å ringa å kolla hur lång tid det brukar ta.
  • Foxxy

Barnen kanske???

090829 skrev 2009-05-13 17:30:34 följande:
    Hejsan ! Jag tror jag skrivit lite i tråden i börjarn när den startades. Får man hoppa in igen ? Vi gifter oss 29e augusti och jag känner mig redan superstressad, är jag ensam om det ? Inbjudningskorten är skickade och vi väntar på att alla ska osa. Vi var och kikade på lokalen igen i söndags och kom då fram till att den är mycket mindre än vi trodde! Vi kommer att bli ca 96 personer fast vi från början bara trodde vi skulle bli runt 70 pers. Det största problemet är att vi måste klämma in ca 20 personer i ett rum som sitter ihop med stora rummet, saken är den att även om det är en stor öppning så kommer inte dom se oss och inte heller vi dom. Vilka placerar vi i det rummet?
  • Foxxy

Jag håller med.. lägg planeringen på is ett tag å gör nåt trevligt tillsammans å "hitta tillbaka" själva anledningen till bröllopet kanske måste göra sig påmint

SaraPayam skrev 2009-05-14 20:14:54 följande:
    Vad jobbigt att du känner så, mitt tips är att du lägger undan allt vad bröllop heter, 1-2 veckor, så ska du se att inspirationen å glädjen kommer tillbaka igen.
  • Foxxy

nån som vet vart man kan få tag i lite billigare tårt-brudpar.. hittade ett jättefint men det kostar runt 500kr
    (vi e blonda båda två...)

• Foxxy

går ju inte att klicka på den länken men smycken alla pratar om

• Foxxy
    makupala skrev 2009-05-19 16:17:53 följande:
    hmm.. då kanske det börjar bli dags att skicka ut inbjudningarna snart.. någon mer som gifter sig den 15 augusti, som Inte skickat ut sina inbjudningar?
    Såg precis när jag kopierat inlägget att du efterlyste nån som INTE skickat ut sina inbj. men jag gifter mig oxå den 15e å skickade mina ganska nyligen... (förra veckan typ)
  • Foxxy

Det går att köpa sizoflor på nätet oxå.. finns metervara å på rulle 20-25meter

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2