Boomtown skrev 2009-07-05 13:38:15 följande:
Vad kul att du har blivit hippad. Vad gjorde ni?
De hämtade mig hemma. Sen blev jag avsläppt på en trottoar mitt i stan där jag skulle sitta o vänta. När de kom tillbaka, så var det picknick på gräsmattan med några uppdrag, det ena var att jag skulle skåla med 26 sällskap. Jag lyckades med bravur!!!! Efter det o att jag var väldigt onykter så blev det en promenad för att möta upp resten av tjejerna. Fick då en folieklädd låda som jag skulle ha på magen. När vi träffats satte de på mig en ögonbindel, o mer alkohol. Kände mig ganska trygg med ögonbindel, då en tjejkompis har en blind son så jag bad om att få henne som ledsagare o det gjorde hon... Lyckades till o med att gå nerför en ganska lång o knepig trappa, helt själv. Då var det dags för att bowla. Jag kom sist men det bjöd jag på (är en sann tävlingsmänniska). Efter bowlingen skulle jag gå med några av gänget gå på stan o skramla ihop lite pengar. Lyckades med detta oxå. Sen hem till en av tjejerna på "dildoparty". ASKUL!!! Skrattade mest hela tiden
Efter det var det dags för middag på Harrys dit även grabbgänget kommit. Så mat o mer alkohol o sen lite dans innan det var dags för att få skjuts hem.
Har inte skrattat o haft så kul på flera år!!! Träffade flera tjejer som oxå hippades så vi snackade lite.
Mina bästa vänner har inte kunnat gjort någonting bättre!!!