Inlägg från: Hubba |Visa alla inlägg
  • Hubba

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2

Är sååååå glad för min barndomskamrat sa idag att han gärna sjunger på vårt bröllop!!!

• Hubba

Lischen skrev 2009-05-01 22:09:50 följande:

Vad ska han sjunga?Vi har fått klartecken från våra två vänner, att de ska sjunga varsin sång. Nu håller vi på att bestämma vilka två sånger. Det är så svårt!! Vi har ingen "vår sång", och vi är inga särskilda musik-lyssnare heller så det finns inga eg favoriter. Det blir mest radio-prat o bakgrundsmusik till vardags. De kärlekssånger jag lyssnat på hittills är så himla plutti-nuttiga...
    Vet inte än... Funderar på You´re the inspiration - Chicago
  • Hubba

Hurra!!! Jag har vunnit flygbiljetter till Paris på jobbet...
    Så nu kan jag och m2b åka på en mini bröllopsresa utan barnen efter den ordinarie bröllopsresan som barnen ska följa med på...

• Hubba

Tack!

Lakritsbåten skrev 2009-05-09 23:46:41 följande:
    Hubba - vad kul grattis!!
  • Hubba

Känner mig nöjd för snart har jag varit utan godis i 1 månad... slog vad med en kollega om att den som inte klarade det fick böta 500:- till den andre... men vi klarade det båda två!!
    Vi gifter ju oss den 29:e augusti och det känns som att jag har koll på läget... Kyrka, lokal, präst, kantor, solist, solosånger, inbjudningarna är skickade, m2b har ändrat namn, hindersprövningen är skickad med mitt namnbyte, klänning, skor, fotograf, frisör, hotellövernattning, transport mellan kyrka och lokal, catering och servering...
    Ska titta på kläder till m2b på söndag och även kolla på ring till mig.. sedan är det kläder till barnen, fest och vigselprogram och lite småpill...
    men som sagt det känns som att jag har koll på läget...
    lite surt är att jag måste göra ett nytt pass i mitt gamla namn.. för det gamla passet har gått ut och jag hinner inte byta namn innan vi åker på bröllopsresa...

• Hubba

Våra barn kommer att vara 4 och 2 och ska vara med...

• Hubba

Hur kommer det sig?

MilosMamma skrev 2009-05-14 16:51:20 följande:
    usch vilkien långvarig svacka jag hamnat i =( Känner inte alls för o planera bröllop just nu.usch.
  • Hubba

Supersöta!! var hittade du dom? (om det är ok att jag frågar...)

lönnsjö skrev 2009-05-14 16:48:14 följande:
    Hjälp, nu har jag beställt skor...bara så där utan att det var meningen. Skulle ju beställa pärlor och diamanter men det blev ett par skor istället. Bild finns i mitt galleri. Vad tycker ni? Kan ju alltid skicka tillbaka dem om de inte uppfyller mina förväntningar.
  • Hubba

Förstår att du tycker att det är jobbigt... Ta en paus och låt det sjunka in ett tag... så blir det nog snart bättre...
    skickar en kram..

MilosMamma skrev 2009-05-14 19:00:55 följande:
    jag vet inte riktigt, vi bråkar eller ja tjaffsar ganskamycket just nu, jag försöker be om mer hjälp med planeringen utan resultat o då tröttnar jag, ska jag planera allt kan jag ju lika gärna gifta mej med hunden.
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2