Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Är sååååå glad för min barndomskamrat sa idag att han gärna sjunger på vårt bröllop!!!
Är sååååå glad för min barndomskamrat sa idag att han gärna sjunger på vårt bröllop!!!
Lischen skrev 2009-05-01 22:09:50 följande:
Hurra!!! Jag har vunnit flygbiljetter till Paris på jobbet...
Så nu kan jag och m2b åka på en mini bröllopsresa utan barnen efter den ordinarie bröllopsresan som barnen ska följa med på...
Tack!
Känner mig nöjd för snart har jag varit utan godis i 1 månad... slog vad med en kollega om att den som inte klarade det fick böta 500:- till den andre... men vi klarade det båda två!!
Vi gifter ju oss den 29:e augusti och det känns som att jag har koll på läget... Kyrka, lokal, präst, kantor, solist, solosånger, inbjudningarna är skickade, m2b har ändrat namn, hindersprövningen är skickad med mitt namnbyte, klänning, skor, fotograf, frisör, hotellövernattning, transport mellan kyrka och lokal, catering och servering...
Ska titta på kläder till m2b på söndag och även kolla på ring till mig.. sedan är det kläder till barnen, fest och vigselprogram och lite småpill...
men som sagt det känns som att jag har koll på läget...
lite surt är att jag måste göra ett nytt pass i mitt gamla namn.. för det gamla passet har gått ut och jag hinner inte byta namn innan vi åker på bröllopsresa...
Våra barn kommer att vara 4 och 2 och ska vara med...
Hur kommer det sig?
Supersöta!! var hittade du dom? (om det är ok att jag frågar...)
Förstår att du tycker att det är jobbigt... Ta en paus och låt det sjunka in ett tag... så blir det nog snart bättre...
skickar en kram..
Jättevackert!!!
Mitt hjärta 2008 skrev 2009-05-16 20:50:29 följande: