Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Vad ska ni dansa till för låt? Vi kan helt enkelt inte bestämma oss?
Vad ska ni dansa till för låt? Vi kan helt enkelt inte bestämma oss?
MilosMamma skrev 2009-05-14 19:00:55 följande:
Vi kommer ha en ganska neutral den finns i mitt galleri och kostar inte ens 300 kr, men du kanske vill ha en klassisk?
Är det någon här som har något bra recept på helstekt spädgris? Hur lång tid tar det?
SaraPayam skrev 2009-05-15 12:46:03 följande:
SaraPayam skrev 2009-05-15 13:21:40 följande:
Hur tror ni det går för Marlena ikväll?
Mitt hjärta 2008 skrev 2009-05-16 20:50:29 följande:
Goaste skrev 2009-05-20 11:14:20 följande:
lönnsjö skrev 2009-05-20 18:26:33 följande:
Hubba skrev 2009-05-24 07:36:58 följande:
Vi har ingen aning om vad vi ska ha för musik mer än att vi ska ha mendelson som ingång.
Vad kan man dansa till? Vi vill inte ha nån klassisk svensk vals utan något mer modernt, men kan inte komma på någon... =(
Vi skickade vår hindersprövning för flera veckor sedan och har inte fått tillbaka den än, börjar bli nervös. Kanske ska ringa och kolla med dem så att den kommit fram. Annars börjar det verkligen bli dax att fixa det.
Vad ska ni ha med i ert festprogram? Vi sitter och försöker få ihop det men det var svårare än vi trodde...
Jag vet inte om jag kommer att bli hippad eller inte, min tärna känner inte många av mina vänner. Men vi får se om hon löser det =)
Känner mig riktigt duktig idag. Festprogrammet är klart så nu ska jag bara göra färdigt framsidorna och montera alltihopa. Men 5 stycken är i alla fall helt färdiga, kika i mitt galleri om ni vill se. Har satt mig och klippt ur och börjat vika alla favouraskar så förhoppningsvis kommer jag också hinna limma några stycken idag. Har satt mig och börjat stansa ur dekorationerna till placeringskorten och ska försöka hinna färdigt med ett par stycken idag, skrivit har jag gjort på nästan alla men det är endel kvar. Känns som om jag börjar komma någon vart nu , hur går det för er?
Vi kommer ha ljusfat med färgad sand och blockljus. Är också rädd att kandelebrar mest kommer vara i vägen så vi kör på låga dekorationer, men det är ju helt upp till vad man gillar.
Va roligt att ni har haft det så roligt =)!
bride 2be skrev 2009-07-07 20:36:50 följande: