mindag2009 skrev 2009-06-15 19:48:13 följande:
Precis så är det för oss också! Min mans familj kommer från Italien så därför gör vi detta som en låååång fest.Men han har en enorm familj/släkt och man SKA bjuda alla för annars får man ett litet "helvete" Åååå jag ville också först gifta mig på ett slott men vi hittade inget som vi tyckte om, bara några i Italien men då hade inte stora delar av min familj kunnat komma.Så nu blir det strand hotell i stället.Kommer ni göra några utflykter under helgen? Vi ahr gjort ett paket som kommer att ligga på deras hotell rum. Vi ska på skansen, Vasa och sedan ut till hasseludden.Sen så kommer det att ligga kartor och andra små roliga svenska saker på rummen.
Ååå vad mysigt. Nja vi kommer nog inte ha några aktiviteter direkt. En del av gästerna kommer ju även att stanna nån vecka efteråt å till dem kommer vi nog hitta på lite kul
Strand hotell är ju jättefin
Nä så kände vi med, vi åkte å kollade på jättemånga slott å ofta va det så att slottens hemsidor va jättefina, men själva slotten va inte så fint som på bilerna. Men sen va det ett slott som va tvärtom, som inte såg så bra ut på bilden, men i verkligenheten va det precis det slottet vi letade efter