Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
Good morning
Hehehe det har jag inte glömt, men vi kommer nog inte att ha det...känns lite onödigt på något sätt.
Nja från början hade vi tänkt å ha barnfritt, men sen har vi ju med släktingar som resoer från andra länder så de kommer ju ta med sina barn, så vi har sagt till vänner å bekanta att de gärna får ta med sina barn Men det blir inte så många, å det känns ganska så skönt.
Jag tycker egentligen inte att barnen hör hemma på bröllop, dels för att det blir sent å det kommer serveras alkohol osv. Och sen behöver ju föräldrarna lite ensamtid med, utan sina barn. Men de barnen som kommer är alla under 4 år så det känns helt Ok
Jo men visst är det bra med barnflickor, men då måste ju barnen vara mogna för å inte vara hos sina föräldrar, å så är det inte i vårt fall De är så blyga de små barnen
Vad spännande å prova klänningen
Det låter spännande, kommer det ändå vara förrätt , huvudrätt osv? Eller ska det vara i form av buffé?
Vi va å provåt vår meny för 1½ månad sen, å det va så gott Känner mig supernöjd.