Inlägg från: SaraPayam |Visa alla inlägg
  • SaraPayam

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2

20090801 skrev 2009-06-29 18:05:19 följande:
    Idag har det hänt lite på planeringsfronten igen. Min ring är så bedårande kan inte låta bli att titta på den och imorgon ska jag ha den på fingret under secret box- fotograferingen. Fick även se försäkringen på min vigselring som m2b har designat och jag höll på att smälla av när jag såg försäkringsvärdet på den, jisses amalia trodde inte att han skulle ge mig en ring för dryga 30.000kr. Har gjort nagelförlängning till ett bra pris och blev bjuden på nageldekorationen för hon ville att jag skulle fundera på hur jag ville ha naglarna till den stora dagen. Festprogrammen och vigselprogrammen är färdiga nu, ska bara skrivas ut vilket jag gör på jobbet där vi har en färglaser.
    Jo vad ni har hunnit med mycket idag Wow...den måste ju vara supersnygg ringen När får vi se bild?
    Lycka till på secretbox fotograferingen imon
  • SaraPayam
    MilosMamma skrev 2009-06-29 21:37:05 följande:
    Åh va trött ja e på allt som har med bröllop o göra. Jag spyr på skiten snart.Jag har troligtvis överreagerat, men det gäller som vanligt det där med tärnorna. Gah.
    Nämen vad jobbigt att du känner så. Hur kommer det sig??
  • SaraPayam
    20090801 skrev 2009-06-29 21:51:28 följande:
    En bild på ringen ligger i mitt galleri nu. Vad gäller secet box-fotograferingen så är det lättare sagt än gjort att hålla mannen hemifrån, så sörens nyfiken på varför jag är så angelägen om att han ska vara borta hela förmiddagen. Han blev riktigt sur när jag beordrade honom att äta frukost och lunch tillsammans med våra anställda på vår andra gård en mil härifrån.
    Wow vilken superläcker ring Hur bred är den?
    Jag är rädd för att min kommer bli för bred tillsammans med förlovningsringen...men det kanske bara är en vanesak
    Hahahahaha stackarn...det är inte lätt å vara nyfiken Men den som väntar på nåt gott väntar ju aldrig för länge Hehehe
  • SaraPayam

bride 2be skrev 2009-06-30 10:29:16 följande:

Kommer bli svensexa och möhippa här med på lördag! Eller sambons vänner har bett honom vara i den stad han kommer från på lör så chansen är stor där och mina vänner har kollat lite fint att jag är hemma på lördag syrran senast igår har aldrig hänt under de 5 år jag bott hemifrån att hon frågat (hon bor 50 mil bort). Spännade !! vet bara att det är nått man måste va 21 år minst för att göra hmmmmmm (bor i sthlm)Har hämtat ringen hos juveleraren och den är helt ljuvlig!! Precis det jag ville ha! Sitter här och väntar ska åka ner på stan strax och sy in brudkläningen (nog bäst att ta en dusch innan så man är fräch ska va där 13). Har med kläning, underkjol, bh som jag ska ha dagen B, det halssmycke jag ska ha så får jag se hur allt fungerar ihop och skor klart!Vigselprogramen är bestälda och ringde runt till alla igår och kollade att allt var ok plus alla de nya frågor som dyker upp. Så nu är det bara festprogramet kvar för bordspaceringen blev klar i helgen pust.
    Gud vad spännade Hoppas att ni får en underbar dag
    Vad kul att ringen är perfekt! Det är ju så man ska känna Ni har verkligen läget under kontroll, jag sitter å fixar med baksidan till våra festprogram nu, så nu är det snart klart Ska även ner på stan å kolla på underkläder idag, så jag hoppas på å få det avklarat med
  • SaraPayam

BrideToBe09: Jättefina skor Jag hade nog valt den som är hel. Men det är nog för att själv har kollat på dem Tycker att de är supersnygga!

Jag med visst är det pirrigt att inte veta...men men vi lär ju märka om det blir något

Din klänning är verkligen jättesnygg! Den passar dig så fint!

• SaraPayam
    Lövnäs skrev 2009-06-30 11:21:59 följande:
    BrideToBe09:Vilka fina skor du har hittat. Jag förstår att du inte kan välja. För det kan inte jag heller. Lycka till o hoppas du får några kloka råd i den tråd du startat om skorna...Jag satte mig igår kväll o fixade lite med bröllopsplaneringen o insåg då när jag satt o kollade efter fina frisyrer, att jag inte hittar något fint. Jag har ingen aning om hur jag vill ha håret. Det enda jag vet att efter bröllopet ska håret klippas kort. Är så less på det nu...Detta gör mig verkligen stressad... O inatt har jag drömt en massa mardrömmar om bröllopet. Hua!!! De får inte slå in.
    Se till att prata med någon om dina drömmar - för då slår de inte in
    Ja du det där med frisyrer är svårt..har du tänkt dig något uppsatt eller ska det vara nedsläppt? Har du kollat in den här sidan, de har så mycket å se, har fått massor av idéer där ifrån www.projectwedding.com/photo/browse%2Bhair
  • SaraPayam
    Lövnäs skrev 2009-06-30 11:39:43 följande:
    Det värsta är ju att jag inte ens vet om jag vill ha helt uppsatt, halvt uppsatt eller nedsläppt...Ska då absolut prata med tärnan om mardrömmarna¨. Tack för det rådet!Tack för sidtipset!
    Gör det, jag berättar alla mina konstiga drömmar...men jag håller de som är bra för mig själv
    Hmm ja du det är svårt det där. Kan du inte höra med din frisör vad hon/han tror att du skulle passa i för då vet du ju lite mer vad du ska leta efter
  • SaraPayam
    Lövnäs skrev 2009-06-30 12:19:33 följande:
    Ja visst. De bra vill man ju ska slå in! Ska inte till frissan förrän den 6 augusti o då ska håret färgas o toppas o så har jag konsultationstiden samtidigt... Ska "terrorisera" mina närmsta vänner lite för att få råd.
    Hahaha ja gör det Vad har man annars vänner till Hehehe
    NU är jag klar med alla festhäften, så nu är det bara innehållet som saknas
  • SaraPayam
    Lövnäs skrev 2009-06-30 12:54:37 följande:
    Vad ska du ha med i festhäftena? Någon rolig gästpresentation?
    Vi ha presentation av gästerna, meny, tacktal, lite sånger, info om slottet...det är nog det..
  • SaraPayam

Nu har jag vart å köpt underkläder, känns så skönt att även ha det gjort

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2