Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Hihi... Hittade oxå smycken där nu... passade på att beställa...
Mitt hjärta 2008 skrev 2009-05-16 20:50:29 följande:
Hihi... Hittade oxå smycken där nu... passade på att beställa...
Mitt hjärta 2008 skrev 2009-05-16 20:50:29 följande:
Jag köpte halsband och armband med "svävande pärlor" och ett par dropphängande pärlörhängen...
Det fanns jättemycket fint... och billig frakt... Så ett stort tack för tipset...
Mitt hjärta 2008 skrev 2009-05-17 18:20:26 följande:
Typ Fiberduk...
Idag har vi varit och fixat kläderna till m2b... han kommer att vara såååå snygg...
Har även hittat MIN RING!!!!! Den är så fin och jag är mer än jättenöjd....
Jag hittade min fantastiska ring på Nordstans Guld i lördags... jag ville ha en Schalins ring i samma stil som min förlovningsring och hade turen att hitta en jättevacker ring med 8 diamanter i olika storlekar i... utspridda som en stjärnhimmel... helt otrolig... och kostade 4700:- så jag är jättenöjd...
javascript:showPictures('220%2D43%2C5');
Trodde att det skulle gå att lägga upp en länk till hur min ring ser ut ungefär... men det sprack... datasnille? Nope... hihi
Allians 220-43.5
Hihihi insåg just nu när jag tittar igenom alla ringarna på Nordstans guld's hemsida att min ring är en TCOL och heter B007... så den är en lite billigare variant av din... men otroligt vacker... är såååååå nöjd!!!!
Jag har fallit ur listan...
Den 29:e augusti
Visst har vi!!!
Vi ska gå ut till ledmotivet till Änglagård...
Den senaste tiden när vi har planerat iför bröllopet så har jag och min m2b kommit varandar närmare... som att det har blivit en liten nytändning... Är så lycklig!!!
Efter 8 år och två underbara barn så känns det fantastiskt att få känna sig så där pirrig igen...
Planeringen flyter på väldigt bra... det som egentligen är kvar är psalmer till kyrkan, vigselprogrammet, festhäftet och bordsplacering... och det är mer än 2 månader kvar...
Betalade färdigt bröllopsresan i¨förrgår... underbart att ha en semester att se fram emot efter det fantastiska bröllopet... Livet är toppen!!!
Har precis skickat en förfrågan till min kompis fotografen om hon har lust att tå några bilder på mig som jag kan ge till min m2b i morgongåva... och vad det kan kosta... känner att jag har inte råd att göra en secret box fotografering... så om hon kan ta några vanliga porträtt bilder på mig så blir jag jättenöjd...
Vår präst ringde igår och sa att han ska gå på semester nu men återkommer i mitten på juli... så vi ska ha ett möte i början på augusti... känns kanon...
Min bästa vän är tärna... henne träffar jag så ofta jag kan och frågar om tips och ideér... de gifte sig för 3 år sedan... Hon är väldigt delaktig... till min stora glädje...
Funderar på en sak...
Ska förhoppningsvis göra Secret Box fotografering på lördag om jag lyckas kicka ut gubben och barnen utan att de fattar något...
Tänkte att jag kanske ska ha på mig de smycken och underkläder som jag har köpt till bröllopet och så ha en av hans vita skjortor över...
Vad tror ni om det?
Det är en fotografering som man gör oftast lättklätt men inte naket... som en present till sin blivande...
För kärlekens skull skrev 2009-07-07 23:53:10 följande:
Har varit hos frissan idag för konsultation och det kommer att bli såååå bra.. hon förstår precis vad jag menar och tycker att den frisyren som jag har valt är perfekt för mig... den är jag...
Ska träffa damen som ska ha hand om cateringen på måndag... toppen... dags att börja knåpa på fest och vigselprogrammet... och Secret box fotografering på lördag... rullar på i en bra takt...
igår gjorde vi en preliminär bordsplacering och beslutade vilka solosånger och psalmer vi vill ha till vigseln...
Imorgon är det sista osa datum... och det är bara ett par som inte har osat + 3 personer som får osa fram till bröllopsdagen pga jobb utomlands så det vet inte om de får semester...
men det som är superkul är att det är bara 3!!!! som inte kan komma... så vi blir 80 stycken (förutsatt att de 3 som jobbar utomlands kan komma) så roligt att så många vill dela våran dag med oss...