Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Självklart får du också vara med
Vad har ni klart/ kvar att göra? Berätta ALLT Här får man alltid goda råd och tips om det mesta.
Självklart får du också vara med
Vad har ni klart/ kvar att göra? Berätta ALLT Här får man alltid goda råd och tips om det mesta.
Oj vad mycket här var och läsa
Vi ska träffa vår präst den 7 juli, i kyrkan. Så jag ringde kantorn idag för att kolla om han också kunde följa med då. Hoppas nu han vill spela de låtar vi vill ha.
Nästa vecka ska vi hämta ringarna. Ska leta örhängen också. Hittar inte inga jag tycker om. Sen är det småkillarnas kostymer. verkar ju nästan omöjligt att hitta till ett normalt pris...
Måste skriva en att göra lista. Så himla nervös att jag ska glömma något.
Vi ska träffa vår präst i början av juli, han har semester sen. Hmmm, vad ska man ta med mer än hindersprövningen? Några kloka ord om varför man vill gifta sig eller vad Fast det tror jag inte han frågar i och för sig.
Ja vi lämnar den när vi träffar honom, annars kommer vi bara att glömma det. Eller det är kanske inte hindersprövningen jag menar...något papper är det väl som prästen ska ha
Först ska vår näbb gå in, sen kommer tärna och bestman efter det tågar jag och m2b in.
Oj oj oj vad dagarna springer iväg. Känns hela tiden som om vi har glömt något...
Har i alla fall köpt kostymer till småkillarna nu. De hade inte till minste killen så det får vi fixa via en annan affär. Visserligen ska inte minstingen, 2½ år, gå med i brudföljet men han kan väl vara finklädd trots det. Lite enhetligt om inget annat
Gjorde klart bordplaceringen i helgen. Alla har svarat utom två par, men det är lätt att ändra i placeringen om de inte kommer. Det tog lite tid att pussla med den, mer tid än vad jag trodde. Skönt att det är gjort. Ska börja lite smått med festprogrammen denna veckan. Är ledig t om söndag. Skönt
Vi ska ha barn med på festen. Har 2-3 barnflickor som kommer ta hand om dem på bästa sätt. Det oroar jag mig inte över. De barn som kommer känner oss alla väl och är vana vid stora släktträfffar och allt vad det nu är. De brukar leka bra tillsammans. Visst det kommer att serveras vin, öl och cider. Det är inte första gången vi anordnar en stor fest så vi känner till våra gäster väl och där med vet vi att det inte kommer att bli någon sup- och röjfest.. Nej, den biten känner vi oss trygga med.
Åh nej!! Ännu en sak som måste göras: vigselprogram. Attans det har jag helt glömt...måste man göra det själv? Fast det är ju fint om trycksakerna går i samma tema...
Håller på med festprogrammen, får inte alls till det. Datan gör inte som jag vill
Det låter spännande. Har ingen aning om hur det smakar. Vad ska ni mer ha i drinken?
Hahahaha Ja det kanske jag också ska göra. M2b har mer tålamod än vad jag har.
Nej försent är det absolut inte. Där är ju folk även om det är semester. Kanske tar lite längre tid. Jag ska skicka vår imorgon.-)
jag ska ha modellen som är imitt galleri. Rosa rosor (Heaven) och vita rosor (Vendela) samt vit fresia och salalblad. m2b jobbar med blommor så han har bundit en provbukett och det blev superbra. han är oxå rödhårig men strunt i det Vårt tema är rosa och vitt ändå
Rött och orange är supersnyggt ihop. man ska köra på sin magkänsla
Absolut!! Det blir ju snyggt tillsammans med dina färger i buketten samtidigt som era klänningar också lyfts fram. Blir säkert fint
Hjälp!! Någon som är duktig på data? Min lille 2 åring satt framför datan, när jag vände ryggen till har han lyckats få bilden upp och ner. Hur sjutton får jag den rätt igen?
Jättetokigt!1 Hahahah, jag vet inte han har väl tryckt lite här och där. Ja ja det löser sig säkert
Tack tack tack!! Det var Alt+Ctrl+pilarna
Tack så jättemycket
Ja nu känns det ganska nervöst faktiskt. Vi var i kyrkan igår och pratade med prästen. Det kändes jättebra, blev lite lugnare av det
Så sent som idag bytte vi fotograf. det har varit lite strul med vår första så nu hoppas vi att det ska vara ordning och reda med den nya.
Ska skriva festprogrammet nu tänkte jag. Har det färdigt, utom gästpresentationen. men det ska väl bli bra det också. Känns som vi har allt under kontroll. det är alla andra i vår omgivning som stressar: "Åh har ni tänkt på det!" "Har ni börjast med det än?!" "När ska ni......" Lugn och fin, allt löser sig
Ni som gjort festprogrammen själva: Var har ni gjort dem? Word eller något annat? Vikta A4 på längden eller A5 eller....ja hur har ni gjort?
Ja jag har också börjat där men tycker inte att jag får till det. Fast övning ger färdighet
Jag instämmer med ALLT