Inlägg från: SaraPayam |Visa alla inlägg
  • SaraPayam

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2

Hubba skrev 2009-05-01 21:55:33 följande:
    Är sååååå glad för min barndomskamrat sa idag att han gärna sjunger på vårt bröllop!!!
    Ååå vad roligt för er

Vår band ska med sjunga You´re the inspiration under vigseln, sen är det två låtar till som de ska sjunga
  • SaraPayam
    lojeli skrev 2009-05-05 07:41:48 följande:
    Vi kommer nog inte heller ha ngt festhäfte. Vet inte riktigt vad ett sådant skulle innehålla... Vi ska inte ha ngn allsång eller så. Däremot ska vi ha program i kyrkan.Vi gifter oss den 15 augusti och håller just nu på med inbjudningslistan. Min m2b har svårt att bestämma sig Själv känner jag mig rätt klar. Vad säger ni, börjar det bli bråttom att få ut inbjudningarna?
    Jag skulle med se till å få dem postade, just för att det är semestertider då..man vill ju att alla gäster ska ha en chans å komma, så därför är det bättre å skicka dem.
  • SaraPayam

Milosmamma; Jag har ångrat mig Kommer börja köra med träningen istället för cambridgen. Vill inte leva på soppor Så kommer att vara stenhård mot mig själv, nu när antibiotikakuren snart är avslutad

• SaraPayam
    MilosMamma skrev 2009-05-04 21:10:16 följande:
    Hur går det för alla? Har alla börjat med festhäftet?
    Vi har börjat, så på svenska är det snart klart, men vi ska ju översätta det till engelska med & ev persiska
  • SaraPayam
    MilosMamma skrev 2009-05-05 08:10:52 följande:
    aha va skönt o höra att ni har lite jobb kvar, ja e typ klar med halva men blir bäng på programmet, det gäller verkligen att sätta in allt uppifrån o ner annars förflyttas allt o det blir ett jäkla bök. Men det är på G iaf =)Kanske kan tipsa varandra annars om saker o ha med, jag hade räknat på 12 sidor men är nu inne i en mall för 16. Kan man lämna dom 2 sista tomma tro?
    Men visst känns det skönt å ha kommit så långt Jag vill verkligen inte sitta å stress skriva ett festhäfte under sista månaden, så känner mig supernöjd att vi har tagit tag i det

Jo men du kan ju skriva ut de två sista sidorna, men du behöver ju inte ha med dem i häftet, eller sitter de ihop med de andra sidorna?

Jag har för mig att vårat med hamnade där omkring, fast jag tror att vi kommer lägga dit lite fler sånger osv. Ska även höra med toastmastrarna om det är något som de vill ha med i häftet med.
  • SaraPayam
    lojeli skrev 2009-05-05 08:14:32 följande:
    Många vet redan... för jag kan ju inte hålla tyst utan måste prata om det hela medmina mina tjejkompisar. ag åste verkligen anstränga mig för att inte visa upp min vackra klänning för alla... Nåja, dags att ta tag i inbjudningarna i a f. I väg ska de, snarast möjligt...J D skrev 2009-05-05 08:01:58 följande:
    Hahaha känner igen det där Visade klänningen på bild igår för mina jobbarkompisar Kunde inte hålla mig längre
  • SaraPayam
    lojeli skrev 2009-05-05 08:23:22 följande:
    Kan du fatta hur folk som ska ha överaskningsbröllop grejar att smyga med allt!??! Har också visat klänningen på bild, men nu bestämt mig för att INGEN mer ska få se. BASTA!
    Hahahaha Nä jag har verkligen jättesvårt å förstå hur de kan smyga med allt, jag skulle ha spruckit flera gånger om, om jag inte fick prata om bröllopet
  • SaraPayam
    Augusti09 skrev 2009-05-05 09:46:09 följande:
    var med i förra tråden och hoppas det är okej att jag hoppar tillbaka in i denna, blivit lite mindre bröllopsplaneringar för vår del då vi fick vårt andra barn i februari, men nu tynger stressen över axlarna.vi gifter oss i Malmö den 22 augustiSåg att ni börjat fixa festprogrammet - vad har ni i?
    Välkommen tillbaka & grattis till ert lilla barn

Vi kommer ha med en presentation om alla gästerna, sen ska vi ha med meny, lite sånger & ev lite lekar, info om slottet vi ska vara på osv...
  • SaraPayam

Igår va jag å skrev in mig på viktväktarna Så idag har jag börjat mitt nya liv, känner mig heltaggad. Köpte även en stegräknare, så visar del hur många steg man går, antal km det blir & hur många aktivitetspoints de stegen man har gått motsvarar. Så idag har jag gått 22177 steg, känner mig heltnöjd, men fy vad trött jag är

Vi fick med tillbaka hundersprövningen ganska fort, det tog ca 1 vecka. Vi skickade bara in hindersprövningen & namnbytet.

• SaraPayam
    makupala skrev 2009-05-07 21:59:09 följande:
    Hej på er!Får jag också hoppa in här? Ska gifta mig 15 augusti..
    [/citat]
    idapluppp skrev 2009-05-08 00:26:14 följande:
    [citat]
    Önskar att även lilla jag kan få va me!?? Jag står brud den 29 augusti
    Välkomna hit
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2