Äntligen Fredag!
*selar ut kramar o nybakta scones om vartannat!*
*selar ut kramar o nybakta scones om vartannat!*
Hmm, klurigt, kan inte du säga ifrån? Eller funkar inte det? Ibland lyssnar ju ungar hellre på nån annan - jag vet att när jag var liten o vi umgicks med en familj som föräldrarna var vänner med o som hade flera barn hade de som policy att söga åt varandras ungar - de påstod att det funkade bättre!
du, hemsk tant! Det tror jag inte på - det trodde jag var jag?
Go Hilde! Go Hilde!
Grattis till herr o fru janos o till äpv o till Hilde!
Kram! O imorrn är det fredag!
Äntligen fredag!
Här är jag knasigt trött fortfarande, gäspade som en tok igår innan jag kom i säng. Pinsamt eftersom jag blev bjuden på fantastiskt fin middag på restaurang med kollegorna.
ja, men det är väl ett välkänt fakumt? *se ovan*
om vagnar har jag inget att säga, men jag vet vilka jag ska fråga om det nån gång blir dags!
hmm jag kan inte se alls, men tror det beror på min dator - nåt med flashspelaren. Får försöka senare.
Varmt som rackarn, vågade mig ut i solen på seneftermiddan, men inte länge.
NJa, eg för varmt o för fuktigt för det. Svårt att förklara - men klimatet här på sommarn unnar jag faktiskt ingen...
åh vilket folkliv!
*vinkar vilt* men jag är på väg i säng, tyvärr, här är toksent
Synd, men sant. Godnatt!
Hilda är ju coolt!
Det har du helt rätt i! Träffar en Tilde då o då - det är oxå himla coolt.
Har en bebis i närheten som heter som IRL-Hilde - fint!
Man märker bland kompisarna fö att 30talsnamnen kommer igen o själv tycker jag att t ex Ingrid är himla fint - säkert mycket typiskt!
Ja, det gäller ju att hitta nåt båda kan enas om - o kanske finns det familjetraditioner att ta hänsyn till (det kommer det göra i vårt fall t ex). Tur man kan ge mer än ett namn, men 4 som en ny liten jag känner känns lite mycket...