Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Minus 2 kg: Tips och inspiration!

Det är ju inte alls bara "alltid något " utan faktiskt den hastighet på minskning man rekommenderar närmman långsiktigtska gå ner. Dvs det ska inte gå mkt fortare än så!

Vi har så himla BRÅTTOM med allt jämt, detta tar ju sin tid! BRA jobbat! Var stolt och glad och kör på bara!

fragolina skrev 2009-04-30 17:42:36 följande:
    Ok, nu har jag precis kommit hem från en springrunda i parken. Fram och tillbaka och sen två varv där, det borde vara ca 4 km. Om jag springer två ggr i veckan + tränar som vanligt 3-4 ggr i veckan så borde det väl ge resultat....Fick iallafall lite peppning att inte ge upp helt imorse när jag ställde mig på vågen. Minus ett kg. Det har tagit två veckor men det går åt rätt håll iallafall...
  • passionsblomman

Men vaad ÄR det för tortyr att baka sådant när någon anstränger sig!

Jag hade det illa nog när jag gjorde detox och skulle laga "riktig" mat åt min son..så jag planerade noggrant och gjorde det så smärtfritt för mig själv som möjligt.

Jag kan INTE ha nybakad kladdkaka hemma, då är det bättre med EN köpt bakelse eller glass, för den är iallafall slut när den är slut.

• passionsblomman

Vad duktig du har varit!

och hälsa din blivande make att han är förlåten!

Valkyria84 skrev 2009-05-22 11:13:59 följande:
    Jag äter hallon med vispad grädde om jag MÅSTE ha något och inte fuskar vill säga. Jag unnar mig även med att dricka kaffe med grädde och mjölk i. Tro det eller ej men jag åt ingen kladdkaka eller kakor igår. Berättade för min m2b att han fått skäll av er och han bad mig då berätta att han faktiskt frågade mig snällt om det var ok att han bakade, så nu har jag berättat det=)I morse stog vågen på det jag vill väga, vilket innebär att jag nått mitt mål. Nu är det bara att behålla den vikten i två veckor till och sen ja det är ju så här jag vill väga även efter bröllopet. Lycka till ni andra!!
Svar på tråden Minus 2 kg: Tips och inspiration!