• M2009

Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!

Heeej Alla!! :) Vilken härlig tid ni har nu! :)

Baver - hoppas ni haft en fantastisk dag idag och att resten av natten blir oförglömlig ;)

Tx2 - GRATTIS!!! Vad vacker du var och vilka underbara bilder! Inga problem alls med dig i en brudklänning *blink* minns de första funderingarna...

Sweetsun - Vad vacker ringen blev!! Är du laddad nu inför nästa helg? :) Lycka till!! Det blir helt säkert alldeles underbart :)

Myrmor - Hur har du det och hur mår magen? ;) Är ni redo för den stora dagen?? Lycka till och jag är övertygad om att det blir underbart även för er!

Skille - vad läser jag..... GRATTIS till er båda!! :) Så det blev så iaf :) Förresten - jättefina inbjudningskort!! Hälsa A så gott och lycka till om 2 v!! :) Och såklart efter det med ;)

Daniela - Läste ngt om att tårtnissarna hade stängt - hittat ny lösning?? Går allt enligt plan annars? Kul med systern!

Alla ni andra - Grattis o Lycka till och Må bäst osv :)

Här snurrar allt på i ett vansinnigt tempo - jag är helt frisk, jobbar heltid och dessutom har jag nu startat ett Managementbolag och börjat jobba som Manager åt musiker *ler stort* Fick mersmak av dessa rockstjärnor ;) Så nu är det rockvärlden som gäller... *ler* Jag och min samarbetspartner har 2 klara "clienter" och ytterligare 2 på gång samt även ett par förfrågningar från andra band så jag vet inte hur jag ska få ihop min tid men det känns klockrent och vansinnigt roligt så det löser sig.
    Så hör ni någon som saknar musiker på sitt bröllop kan ni alltid hänvisa till mig ;) (har även annat än rock *smile*)

BAMSEKRAMAR till er och jag hoppas vi snart kan träffas!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!