Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!
Är det ok att hoppa in här? Varit i en annan Göteborgstråd innan, men den är inte jätteaktiv och jag är fika sugen, hihi.
Är det ok att hoppa in här? Varit i en annan Göteborgstråd innan, men den är inte jätteaktiv och jag är fika sugen, hihi.
Skille: Jättefina bilder!
oj...råkade råka logga in på ett gammalt konto jag haft...trodde inte det fanns kvar..
myrmor: grattis!
Ny date låter trevligt.
Köpt väskor till vår bröllopsresa nu! Kändes väldigt viktigt, hihi.
Vi köpte på Kårlin.
De hade erbjudande på sitt egna märke nu.
Carbinväskor (fast i olika storlekar). Köpte 1 jättestor en lite mindre, en sån vi kan ha när man åker flyg med jobbet och 2 handbagage.
De hade 15% på hela köpet om man köpte 2st och 25%om man köpte 3st eller fler. Så våra 5 väskor hamnade på ca 1800kr.
Jag skall inte hämta min ring förren den 27/11.
J D skrev 2009-06-14 07:52:44 följande:
Funderar på att fixa naglarna till bröllopet. Någon som ha förslag på var? Har aldrig gjort det innan.. Hur lång tid innan gör man det?
Jag vet inte, det stod inte, men jag frågade innan i veckan när jag var inne och då trodde hon i affären någon vecka till. Hon verkade inte helt säker..
Jo, jag vet...lång väntan ifs är det nog bra att inte ha den hemma...då hade man bara sprunnit och provat den hela tiden.. Jag skall ha en vitguldsring, med 5 briljanter á 0,02ct st utsprida jämt över ringen. Har Schalins riga ring som förlovningsring och denna är gjord för att matcha.
Hur ser din ut?
J D skrev 2009-06-14 20:04:29 följande:
J D skrev 2009-06-15 20:10:54 följande:
Grattis till JOBBET!! Måste kännas jätteskönt att veta att man har något till hösten! Blev det på samma ställe eller kanske närmre hem?
Jättefin! Gillade mittuppslaget!
och paraplybilden...