Inlägg från: Danielaa |Visa alla inlägg
  • Danielaa

Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!

Baver: Aaah, va härligt de låter! Som en riktig toppendag!!
    Har du börjat fundera på vilka bilder du ska välja från SB?

Natti natti igen tjejer! Puss å kram

• Danielaa

Hallå flickor!

Hinner inte lösa ikapp riktigt nu... Kikade mest in för å säga...

GRATTIS Tx2 på namnsdan!

Å Tx2, Tizia, Baver å Skille: SHIT va fort de går!! Sanart e de ju DAX, speciellt för er Tx2 å Tizia!! Så himla spännande!

Å måste få berätta lite fort.. Va i Halmstad fre-lör nu. Träffat min SYSTER som jag inte träffat sen hon va spädis... Alltså inte träffats på 19 år!! De va så himla kul å träffas å vi hade en jätterolig helg me massa prat å lite shopping! Kan ni tänka er att jag kan tänka på nåt annat än bröllop...

Tx2 igen: Tänkte på de me å fota gästerna som vi pratade om? Vill ni fortf ha hjälp med de? Gör de så gärna såklart, bara ni berättar lite kort hur ni vill ha bilderna osv...!

Nu väntar Micke på mig me filmen...! Puss å kram!

• Danielaa

Hallå flickor!

Hinner inte lösa ikapp riktigt nu... Kikade mest in för å säga...

GRATTIS Tx2 på namnsdan!

Å Tx2, Tizia, Baver å Skille: SHIT va fort de går!! Sanart e de ju DAX, speciellt för er Tx2 å Tizia!! Så himla spännande!

Å måste få berätta lite fort.. Va i Halmstad fre-lör nu. Träffat min SYSTER som jag inte träffat sen hon va spädis... Alltså inte träffats på 19 år!! De va så himla kul å träffas å vi hade en jätterolig helg me massa prat å lite shopping! Kan ni tänka er att jag kan tänka på nåt annat än bröllop...

Tx2 igen: Tänkte på de me å fota gästerna som vi pratade om? Vill ni fortf ha hjälp med de? Gör de så gärna såklart, bara ni berättar lite kort hur ni vill ha bilderna osv...!

Nu väntar Micke på mig me filmen...! Puss å kram!

• Danielaa

Tizia: Aah, häftigt me fyrverkerierna! Så fiint!

Tx2: Haha, jag förstår inte att du kan va så lugn! Jag e helt fashinerad!

Teapot mfl: jaa, så glad att de flöt så bra me mig å SYRRAN! Känns jättekul, plötsligt har man en till syster... Mycket skumt...

Nu ska jag nana... Imorrn ska vi ut å kika på bröllopskostym till Micke!

Puss å kram

• Danielaa

Myrmor: Aah härligt me mamma-dotter-gå-in-skor-veckor! Borde snart börja gå in mina oxå, lika bra å va ute i god tid då jag vet att jag inte kommer gå varje dag i dom sen... Men nu ska först gås in mina andra nya skor som kommer pryda mina små fötter på ERA bröllop!

Blev inga kläder till Micke idag, hann inte riktigt me idag, hamnade ju i skoaffären istället... Försökte få Caspher å tycka om ett par "finskor", men de gick inte alls för sig varken när jag eller Micke föreslog dom... Så, får bli gympa-pjuks till honom som vi tänkte från början ändå...
    Nytt förösk på torsdag me å hitta kostym till Micke då... Så, Myrmor, om ni hinner före så får ni gärna tipsa oss! Ska A ha "vanlig" kostym eller har han nån sån annan variant? Micke funderar ju på en "vanlig" kostym nu me nån snygg väst under...

Tx2: Bra me små listor, då kan man känna sig lite lugnare!

Tizia: Glöm nu inte bort å njuta å känn in sista dagarna som ungmö...

Tx2 och Tizia: 4 dagar kvar!!!!

Ojoj, va långt de blev... Hade tydligen mycke på hjärtat idag...

Puss å kram!

• Danielaa

Angelica: Jaaa! Jag vill oxå va me å beställa från Calligraphen! Hade nästan tänkt hoppa de just för den dyra frakten men nu beställer jag gärna!

Snyggt me röda converse förresten! Riktigt coola killar ju...

Imorrn ska vi ut på jakt efter bröllopskläder till Micke igen! Va ska era m2b ha? Köpt/hyrt? Å var?

• Danielaa

Tx2: Aah, de va ju där (fast på damsidan då...) som jag köpte min klänning!
    Va kostar de å hyra? Funderar på om vi ska hyra/köpa...

• Danielaa

Tx2: Tack för tips! Vi va å kikade på Johans högtidskläder idag å de blir iaf frockcoat nu! Så snygg så, riktigt impad av m2b! Kikade på dom me "glans" å tyckte dom va ursnygga men Micke e inte riktigt "glans-killen" så dom gick inte riktigt hem tyvärr...
    Massage låter inte fel alls!

• Danielaa

Tx2: STORT LYCKA TILL!! Till er båda! Ses imorgon, ska bli såå himla kul å äntligen få se dig som brud!!
    Missade nog den där söta, snygga kille som hämtade kläder... Men va "en annan" där som provade å chockade med klädvalet som va RIKTIGT snygg...

Tizia: STORT LYCKA TILL till er båda oxå! Hoppas allt går jättefint för er!

Baver: Hoppas de blir bra me festprogrammen! Får vi se smakprov? *nyfiken*

Ses imorgon, några av er! Puss å kram

• Danielaa

Äntligen: Naglarna ja, har suttit me dom "halva kvällen", måste ju va fiiin imorrn! Köpt en SUPERBRA "penna" som man "målar" under naglarna istället för å "lacka" på de vita som man ofta gör me manikyren... Har såklart funnits "alltid" men jag fick för mig å prova nu... *Tipsar tipsar* Enkelt å så snyggt!
    Hitta ni nåt kul på Freeport då? Hade ju oxå tänkt komma förbi men blev massa annat vi va "tvugna" å grejja me idag...

Nån mer än jag som e lite nyfiken på tankarna som rör sig i huvudena på morgondagens brudar?

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!