Inlägg från: SweetSun |Visa alla inlägg
  • SweetSun

Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!

Det där med kläder ja =P Jo min käre m2b har swingbyxor och en amerikansk 50tals skjorta =P Till det ett par snygga fina svarta skor, gamla of course
    Vi har ju ganska enkelt bröllop i överlag så han ville inte "överklä" sig, och tror detta bli lagom =p

Ingen stress än tx2? Jag är avis, jag är hispig redan nu, så hur jag ska palla detta är ett mysterium.

• SweetSun

idag snäller det tx2! Och underbart väder ser det ut att bli!
    Ska bli så kul att få träffa er alla =P Och att få se tx2 som brud, det ska bli kul, men kommer att göra mig nervös inför mitt eget

• SweetSun

Underbart tx2! vackert och stämningsfullt! Tack för att man fick vara med och delta!

• SweetSun

men usch skille! vad var det för sorts katt!? Jag älskar ju katter (har ju fem..hmr..), men såna här är ju läskiga! troligen nån vildkatt kanske? Vildkatter kan vara väldigt aggressiva, men att attackera en hund? Jösses!

• SweetSun

jo vår vf ringde igår så vi ska ha vigselsamtal på onsdag! Spännande! Hoppas han går med på att läsa alla texter vi hade tänkt oss...

• SweetSun

tx2; grattis åter igen! Som sagt, va mysigt att sitta med presenterna och äta tårta och sådär!

Nu har man bara 11 dagar kvar!

• SweetSun

tx2; vassego =P Tänkte att du kanske ville se några såhär tätt inpå =P

Lycka till i helgen baver!

• SweetSun

Ja baver nu är det nära! Hoppas du har bättre nerver än mig!

• SweetSun

skönt att höra skille att du har det så! Jag längtar tills jag får bli hans fru, men allt runtomkring gör mig så stressad. Känns som att jag är ensam ansvarig för att allt klaffar, har eg. ingen som "håller i trådarna". Tror inte min käre blivande har riktigt greppat allt som måste fixas... han ringer och bokar en massa och sådär men sen är det ju resten liksom...
    men så är det ju med karlar, vi kvinnor har ju bättre överblick på sånt här.

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!