Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!
Det ska ni vara, verkligen jättetjusiga (både ni och bilderna)! Känslan i bilderna var så varm.
Det är exakt sådana bilder som jag hoppas på även om vi inte har samma fotograf .
Det ska ni vara, verkligen jättetjusiga (både ni och bilderna)! Känslan i bilderna var så varm.
Det är exakt sådana bilder som jag hoppas på även om vi inte har samma fotograf .
Åh, skriver du också uppsats?! Hur går det för dig? Är det avslutande uppsatsen?
Ja, jag med men man måste ju få ta paus . Själv har jag varit på internet 90% av min uppsatstid för rent nöjes skull men på ngt magiskt vis har uppsatsen blivit skriven ändå, tror säkert att du kan ha samma tur!
Får jag fråga vad du skriver om eller är det lite hemligt här på BT?
Lycka till hursomhelst!
Ja, usch, nu känns det ändå rätt bra men jag skulle ju inte vilja göra om det . Inom vilket område är du utbildad Teapot?
Vad intressant! Är det som etnocentrism utifrån ett europeiskt perspektiv då eller är jag helt ute och cyklar?
Aha, låter intressant!
Mm, det måste vi också göra snart! Vad blev det för er del?
Annars är den stora grejen här att vi äntligen fått hämta våra vigselringar . Funderar på att göra min vigselring till min förlovningsring så jag får ha den nu. Fästmannen går med på det men det känns lite förbjudet så jag får väl ge mig till tåls .
Åh, lång väntan alltså. Vad ska du ha för slags ring då?
Låter fint, och ja, jag håller med- det är nog tur att vi fick ringarna först nu när det är mindre än två mån. kvar .
Jag har en Schalins Passion 12x0,03 ct som förlovningsring och vigselring 10x0,03 med 0,8 ct-mittsten (bild i galleri) så mina är också gjorda för att matcha .
Tack!
Danielaa skrev 2009-06-30 19:54:32 följande:
Solen- I wish. Här är det i princip bara jobb och hårt bröllopsarbete fram till den åttonde... Hur går det för er Daniela? Sjukt vad fort tiden har gått- snart är det vår tur!
Daniela: Ja, verkligen! Tiden bara rinner iväg nu på slutet. Iofs har det känts lite så hela tiden för oss som förlovade oss ett år innan och inte hade koll på lokal eller ngt alls då (vi hade ju bara varit tillsammans i 5 mån. så det hade inte funnits ngn tid till att drömma heller).
Vad håller ni på med för projekt nu då? Vi håller mest på med festprogrammen... suck vilken tid det tar med alla gästpresentationer...
I know...
Mm, det har vi- det blir enkel design- fästmannen har sagt stopp efter våra maratonsittningar med save the dates och inbjudningskort, hahaha. Svart omslag med ev. kavdrat i mitten med våra initialer i aprikosrosa. Ngt slags band runt om/sy ihop dem. Hur ska era se ut då?
Teapot och Tx2: ja, herregud, kan inte fatta det själv att det är så lite tid kvar! Lite sönderstressade är jag och fästmannen men samtidigt tror jag att vi börjar få lite kontroll . Hur känner du dig Daniela?
Schhh, då har vi ju ingen anledning att skjuta upp tillverkningen av dem .