• skille

Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!

da er kaken bestilt da gjenstår bare å finne noen sm kan hente dem på den store dagen. Inn og utgangsmusikk er i boks og godkjent av kantor. whee ahr som mål å være helt ferdig den helgen myrmor gifter seg slik at jeg kan nyte den siste uken

• skille

Tx2 hvor har du fått laget ditt halsband?? det var kjempe fint!

• skille

Tx2 fikk du mitt mail i går??? sendte til din hotmail

• skille

Shit jeg gleder meg sånn til 23 maj, sitter på jobb å gråter bare jeg ser på ringen min. Skjønner ikke hvorfor alle maser om nerver, jeg skal gifte meg emd verdens mest fantastiske mann samtidig som jeg har babyen hans i magen:):):) Om noe går snett så vet jeg at mine fantastiske terner hjelper meg å gjøre det best mulig ut av situasjonen... så jeg kan ikke gjøre noe annet enn å bare lengte og glede meg masse. WHEEEEEEEEE

På mandag får vi se babyen for første gang!

• skille

vet ikke helt om jeg er enig med at mennene ikke henger helt med, siden påske så har A gjort allt i hans makt for å fikse og trikse til bryllupet. han fortjener masse ros

Man ta ultralyd for å se om det er 1 eller 2 babyer der inne....
    håper litt på to for da slipper jeg å være noe mer gravid! hehe
    det blir kjempe kul, vi fikk en ramme avandreas sin kompis i usa som man klisterer inn ultralyd bildet og så såtr det en søt settning under:) gleder meg:) baby føles faktisk mer stort enn brylupet, det er både A og jeg enig om. vi vet vi elskerhverandre og allt det der. men dette er så utrolig mye større.ett liv som vi har skapt sammen og skal forme sammen:)

• skille

Tx2 A har kommet hjem og med en present:) hehe Det er helt sykt, vi ligger under budsjett:) og da blir det mer shopping og mys på bryllupsresan:)

Nå er vigselprogrammet klart og selvsagt glemte jeg å ta det med i går.... så vi får beskjed om det er ok innen den 15.... Nå er bare festprogrammet igjen:)

• skille

Ja ha høyt budsjet... HAHA Og en familie som hjelper til og ikke minst gode venner med bra kontakter, og som er pyssel gale.. Vi hadde kakebudsjett på 3500 og siden vi har valgt ica maxi(siden jeg ikke klarer å se på kaker) koster det bare 1230:)Ark til inbjudan, vigselprogram og festprogram fikk vi til jul av bestefar, kjolen fikk jeg av mamma, skoene til andreas kjøpte vi for 900 var på rea kostet egentlig 1900.. Underkjolen låner jeg av angelica:) Så det er masse småting som vi har spart penger på og masse smått blir tilslutt mye penger:)

• skille

Jeg må bare fortelle noe... Det er så komisk...
    Mens aAndreas er bortreist snakket vi sammen på telefon, og jeg måtte legge på fordi jeg måtte ropepå elgen på do.. Andreas kommer hjem og lager midag til meg og det samme skjer.... Så er vi hos VF og i det vi går ut fra forsamlingshjemmet merker jeg at ejg blir sikkelig dårlig, og i bilen er det frem med Don sine bajse pose og rope på elgen igjen... A tuller og mobber meg og sier at jeg ikek vil gifte meg fordi jeg alltid kreks når det har noe med han å gjøre... haha

• skille

Det er hans feil at jeg har det som jeg har det. jeg ahr ikke puttet noen av mine kropsdeler inn i han på den måten han har gjort med meg. Og da får han ta konsekvensene! hehe

• skille

Baver GRATTIS! er litt avis

I går sprengte jeg vårt budsjett totalt! kun det beste for min beste.. Fikk ett spontant innfall som Angelica kan bekrefte.. kjöpe en kolkke Andreas har villet hatt men syns var for dyr.. hehe så nå er vi 20 000 over budsjett hehe

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!