• Tizia

Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!

Åhh jag e så glad =)
    Har fixat fyrverkerier som ska smällas av i bakgrunden under vår bröllopsvals som ska dansas utomhus =)
    Känns så kul ! Lite överdrivet men vadå - man gifter sig ju bara en gång =)))

Tx2: Börjar du bli nervös? Idag var första gången det pirrade till i magen för mig =)

• Tizia

Tx2: Som sagt inget fel på dig =) Skönt å va lugn ju.. =)

Teapot: Ja jag hoppas att d blir bra.. så länge inte folk tycker d e "skrytigt" eller vad man ska säga..

• Tizia

Runt 10-11 tiden ungefär.. borde väl va mörkt då? Har så dålig koll när man bor i en mörk lägenhet =)

• Tizia

Jättekul å träffa er igår brudar =)
    Nu är det full fart för mig idag - insåg när jjag kom hem igår kväll att det är en hel del kvar å fixa !

• Tizia

Molly: Jag e oxå på jakt efter is, har kollat med mcdonalds å dom sa att dom inte fick sälja is... =(

Teapot: Njae nu e jag lugnare igen =) Går i vågor =)

Myrmor: Ja världen e bra liten =) Jättekul å ses =)

• Tizia

Hej alla !
    Nu är man fru då =)Helt overkligt !
    Ville bara säga hej till er alla och GRATTIS till Tx2 =)
    Hinner tyvärr inte läsa igenom allt jag missat, men vi får ta en fika snart =)
    Trött efter en fantastiskt rolig och lyckad helg, nu ska det bara packas och iväg på resa !

Ha det jättebra allihopa så hörs vi!
    Kram
    Fru B =)))))

• Tizia

Hej alla brudar & fruar =)
    Nu e jag tbx efter italien resan ! Skönt å komma iväg , men känns som man varit borta jättelänge !!
    Flera av er har ju blivit FRUAR och jag är sååå nyfiken på hur alla haft det !!! =)
    Tx2 jättefina bilder !! Va fina ni var! Å vilket väder ni såg ut å ha !! =)
    Baver, hoppas ni fick en fantastisk dag och GRATTIS !!!
    Sweetsun och Myrmor, hoppas ni har en underbar dag idag =) Och GRATTIS till er med !
    Vi måste ses å babbla snart! Är så nyfiken på hur det går för er alla och få se bilder och höra om bröllopdagarna =)

Har inga bilder direkt än från vår dag förutom på fotografens blogg som ni gärna får kika på om ni vill =)
    www.ottossonphoto.com/blog/

Kram på er =)

• Tizia

Tack alla =)

Teapot: Hur går d för dig med jobb å allt?

Baver: Nyfiken på hur ni såg ut oxå ? Kommer det kort snart? =)
    Usch jag ligger oxå grymt mkt efter i skolan =(( Suck bara å sätta igång! På tal om det så kommer jag nog behöva häftgrejen ganska snart inför ett "konstprojekt" där jag gör skumma saker =)

Sweetsun: Va fina ni va ! Riktigt cool stil =)

• Tizia

Ja just d ja man ska ju börja med tackkorten nu =)
    Ska bli lite kul faktiskt!

Vad sägs om fika snart tjejer? =)

• Tizia

Förresten teapot, det finns ngt som heter djinabox eller ngt sånt ! Kolla upp det! Kanske kan va ngt =)

Tx2: Förstår vad du menar vi kollade på våran film dagen efter å d blir en annan grej. Men väldigt kul å se =) Och ha framför allt ! Föreslår fika i rätt tråd då =)

Baver: Tror jag e hemma =) Bra att det funkade =)

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!