Inlägg från: SweetSun |Visa alla inlägg
  • SweetSun

Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!

Jaja, allt löser sig, men nu känns det att man får sota för att man varken har toastmaster eller tärnor...

Ikväll blir det vigselsamtal! det ska bli skoj!
    Imorgon får jag hämta min klänning! Och så ska jag beställa blommorna till buketten!

• SweetSun

danielaa, nä en väninna ska göra buketten =P Hon kan det där med blommor, själv skulle jag aldrig våga

• SweetSun

tx2; jo det har du helt rätt i. men jag har svårt att be folk om hjälp, men lite är utedelat iaf, det är det. Några få frågetecken återstår. Fick bidraget från mina svärföräldrar idag. Alldeles för mycket pengar. Dåligt samvete!
    Nu har jag ännu svårare att be svärmor hjälpa till!

• SweetSun

nu har vi tackat och frågat svärmor och hon sa ja

Sen har vi haft vigselsamtal, och det gick super! Han gillade allt och tyckte att det skulle bli kul! tror han gillade vårt tema också ;)

• SweetSun

nu har jag fått hem vigselringen och den är såå fiin =P Måste fota den och lägga ut..

• SweetSun

tackar, jo jag är kär i den just nu =P den är ihopsmält av mormor och morfars vigselringar =P

• SweetSun

jag funderade på tiden med, pratade med danielaa om att komma, men som sagt vilken tid?

• SweetSun

M2009; Låter ju hur härligt som helst! Du vet att efter regn kommer solsken! Det verkar som att det har trätt i kraft på dig!! - och jag är LADDAD

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!