• Teapot

Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!

Hej alla FRUAR och brudar!!

Har just bestämt mig för att smita tidigt från jobbet och svänga förbi GeKås. Ingen som behöver panikhandla något? Bara att slänga in en beställning i så fall

Baver, det är näääära nu!!!

• Teapot

Hihi, fick just ett samtal från guldsmeden... hon kände sig tvungen att kolla så datumet som skulle graveras in verkligen stämde! Haha, hon lät riktigt förvånad och tyckte nog vi var ute i galet god tid!! Men vad gör man inte för lite rabatt Vi får hur som helst hämta ut den redan imorgon, min ring!!! Wiiii!!!

• Teapot

Tx2, underbara foton på er! Så roligt att se!!!

Sweetsun, vilka härliga svärisar du har! Du ska se att allt ordnar sig

Skille, vad roligt med ultraljud! Riktigt spännande... vi som inte kommit så långt i familjeskapandet ännu kan väl knappast ana hur stort det känns.

• Teapot

Men Tx2, det var väl en härlig ögonblicks-bild! Jag tycker om den

skille, inte alls avundsjuk att ni ligger under budget... hur har ni lyckats!? Kan man få några tips?

• Teapot

Härligt med familj som ställer upp så! Vi kommer också få en hel del hjälp, men det känns ändå som att allting blir dyrare än vad vi har tänkt... men vi förtränger det

• Teapot

Skille, låter inte helt lätt att vara gravid. Men kroppen kanske kan känna av att det är något riktigt stort och viktigt på gång så att bröllopsdagen blir en fantastisk må bra-dag för dig? Hoppas på det

Angelica, så det löste sig med mat från restaurangskolan? Toppen i så fall!

Är såååå segt på jobbet just nu. Så jag känner mig extra bröllopstokig och surfar bara runt på sånt jag inte borde under arbetstid

• Teapot

hummle, låter verkligen som en kanonidé med korten! KÖR PÅ!!!

• Teapot

hummle, har just spanat på tacket - det blir hur fint som helst! Gillar verkligen dina stämplar Men du behöver väl inte pyssla dig till döds ikväll? Lovar, tackkorten brådskar inte!!!

Tx2, blir ju dödligt nyfiken på teaserbilder!!

Och förresten skulle jag också kunna tänka mig att ta del av den där berömda dryckeslistan

• Teapot

WOW!!! Grattis på två-månadersdagen Klart att det inte brådskar, strunta i de där hintarna. De tackkort vi har fått har kommit allt från 3-6 månader efteråt!

• Teapot

Anytime Jo, ringen skall hämtas imorgon eftermiddag är det tänkt. Så imorgon kväll kanske jag kan få upp en bild om ringen inte är helt fel och jag vägrar ta med den hem Men jag tror och hoppas att det kommer att vara underbar!!!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!