Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!
jag och den blivande har snackat barn ett tag nu, och det blir troligen att börja jobba på det till hösten Han är verkligen taggad och jag är helt för. Det är spännande!
jag och den blivande har snackat barn ett tag nu, och det blir troligen att börja jobba på det till hösten Han är verkligen taggad och jag är helt för. Det är spännande!
tjusig ring teapot!!
här är det stressigt sista veckan! Igår var vi på fotografmöte och provfotografering, sydde lite löpare och köpte det alkoholfria.
Idag ska jag åka och köpa satinband till klänning och bukett, städa huset och vara hos frissan!
Imorgon ska jag jobba, skriva ut alla festprogram, samt bränna skivor..
På torsdag kommer väninnan som skall göra buketten, då ska vi jaga blommor och köpa det, det ska köpas all alkohol och akk mat (nattamaten) snacks dricka o.s.v.
På fredag kommer väninna nr 2, vi ska försöka hinna shoppa lite, pynta lokalen och bjuda släkten på grillning.
Så lördag morgon kommer vi vara HELT slut!
bra tips att be vännerna grilla tx2! Det ska vi banne mig be dem!
usch, fick vara hem från jobbet idag, kroppen strejkar, och jag vill inte riskera att vara halvförlamad på min bröllopsdag! Nu ska jag gå och vila igen och bara slappa idag!
min blivande kände sig förkyld idag också,,jaja nerverna leker väl med oss nu!
ja uscha skille, den biten längtar man ju inte efter!
Tänkte jag skulle vara så duktig och bränna klart skivorna idag då.. men det bara jävlas med mig så nu är jag så förbannad att jag skulle kunna döda nån!
Ska det vara så svårt att få bränt en skiva med låtarna i rätt ordning??? datahelvete kastar om låtarna så allt blir fel!
*suck* fler avhopp, nu har vi 29 gäster...
Stressigt idag men det vart jättefint med dukningen =P
Nu återkommer jag inte förren jag är fru
Nu är jag fru =P Var en underbar dag! Lite trist hade vi med hotellet som hade missat att boka in att det vra bröllopspaket, så vi fick bara en tom svit men men, vi hade ju varann
Kommer kanske in bilder ikväll..