Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!
når er vigselen??
når er vigselen??
shit baver var så vakker!!!!! Jeg har en liten filmsnutt på mobilen til de osm vil ha:)
NÅ har vi sett babyen:) det var drit kult å se hjerteslagene. A hadde en liten tåre i øyet hehe
Du er ikke den eneste som er hjemme fra jobbet, jeg kreks om natten og får ikke sove etter på. shit kult, det posetive er at forsiden på festprogrammet er klart ferdig vikt kortene er limt på og det er slöyfer på dem, takker väre angelica:) du er en engel:)
du fikk vel en overdose av peter...
jeg har ny bryllups kjole.......... takker väre to söte små tärner:)
OG jeg har fått cake topper:)
fint å vite at ejg kan spise når jeg har på meg kjolen.. nå har jeg sovet leeeenge:)
Sitter å venter på at kokken skal komme hjem og lage biff:)
Hvem har sagt til peter at jeg er en vin snobb???? Jeg er ikke vin snobb, Andreas og min stefar er det.. Nå forventer Peter seg amerone vin på bryllupet.... og vi vet ikke en gang hva slags vin vi får til maten hehe.
og by the way, de som vil vite hvordan kjolen ser ut, er det bare å kommer til kirken neste lördag kl 14....
håper dere får en fantastisk dag!!!!
Det er forskjell på vin og champagne.... STOR forskjell, men så lenge jeg ikke kan drikke driter jeg litt i hva det blir, det er få som smaker forskjell på dyr eller billig champagne:) hehe
Tror det er noe galt med meg, det er 4 dager igjen og jeg er super lungn. Enkelte ville sikekrt vært totalt hysteriske over å vite at hverken vigselprogram eller festprogram er printet ut, eller at jeg ennå ikke har snakket med Peter om HVOR eller hvordan vi skal ta kortene på den store dagen. Er jeg rar??