Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!
Tx2, jo jag listade ut att det antagligen var teaserbilden som jag såg sen Förresten så har du fått post i inboxen
Tx2, jo jag listade ut att det antagligen var teaserbilden som jag såg sen Förresten så har du fått post i inboxen
Timmarna tickar baver, snart snart snart!!! Ska bli sååå mysigt att få spana in er
Sweetsun, underbar ring!
Hämtade ju också ut min ring igår, blev helt nervös när jag stod hos guldsmeden och provade. Men den är såååå fin!! Är supernöjd! Även om första tanken var att den kunde allt ha fått vara lite bredare... men jag älskar den Finns bild i galleriet!!!
Vilka ser jag på bavers vigsel idag? Träffas utanför?
skille, tiden ligger i din inbox
Och glömde ju säga något om A's klocka... kan han bli annat än nöjd!? Spräng budgeten du bara, det gör vi också
Tack hummle älskar att vara med bling. Så synd att den ska ligga undanstoppad i sju månader bara...
Baver är fru!!! Har precis kommit hem från vigseln. De var så himla fina! Klänningen var som en dröm... GRATTIS BAVER MED MAN!!!
Tx2, tack! Finns nog risk för att ringen kommer att smygprovas en del... flera gånger om dagen Som tur var ingick två putsningar under första året!
Tx2, såklart!
Skille, du får allt skicka över den där filmsnutten
Skille, men så mysigt att få se bebisen! Längtar till den dag vi också går i väntans tider
Och Sweetsun, då är ni där snart!
Tack alla ringtittare, så kul att fler än jag tycker min ring är fiiiin
Hummle, du ska se att du kommer in i jobbet snabbt. Du är klok du, som startar upp i god tid!
Angelica, lycka till hos doktorn. Håller tummarna för att allt går bra.
Daniela, fått någon klarhet i tårteriet som krånglade?
Började skriva ut adresser till kuverten som inbjudningarna ska ligga i igår. Blev riktigt tjusigt om jag får säga det själv! Så det får bli veckans projekt, att få ordning på kuverten Om en månad skickar vi ut inbjudningarna!
Myrmor, stor kram till dig - till er. Det är mycket nu, hoppas att veckan blir en bra vecka. Det är ju ni på lördag!! (förresten, angående ringen så är det ju så att great minds think alike som man måste få säga ibland )
Sweetsun också, sååå nära!!
Daniela, det ordnar sig med tårtan såklart! Vi beställer vår genom cateringfirman och de samarbetar med Maleviks kakhus i Särö. Säkert skitdyrt för jag har inte hört några priser, men vi får ganska fin rabatt på maten så det får väl väga upp!
Tx2, sjuuukt roligt klipp du hittat Pirrigt med fotona! Förväntan, förväntan!
Sweetsun & Skille, sov och kurera er! Hoppas verkligen ni får må bra på era dagar.
Angelica, hoppas det går bra med jobb och allt. Spännande med restaurangfolket, blev det a match made i heaven!?
Daniela, pusta ut nu, läget är ju under kontroll!!
Tack för fikastunden Tx2, Myrmor och hummle! Sååå mycket fru-glow har smittat av sig Hoppas du är nöjd med bilderna nu T!