Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!
Tjohooooo, GRATTIS & LYCKA TILL
Idag blir ni fruar Myrmor och Sweetsun
Tjohooooo, GRATTIS & LYCKA TILL
Idag blir ni fruar Myrmor och Sweetsun
lilla guman, när du har ammat färdigt (om du ska göra det) så ska vi ta en riktig champange - god vins afton med massor av ostar o kex !! !!
in och spanar
Vad fina ni var Sweetsun!! Känns det bra att vara fru!!
Skille och Baver super nice i går kväll!!! fortf mätt!! hoppas du är nöjd med din mini hippa Skille!! Jag tycker att det var jätte kul att få ta ut dig på en kväll bara för dig!!
Ingte många dagar kvar nu, börjar bli pirr i magen här med!!!!!
ledig i dag, sovit lääänge (9.00) så skönt, scrappar en LO som väntat på mig länge nu!
sen blir det bröllops pyssel inför Skilles vigsel i em! Då blir Smurfen lycklig för Don kommer hem t oss!!!
Danileaa, tar gärna riset nästa gång vi ses!! kanske inte på lö du får inboa konto och vad du ska ha för pengar av mig!!
kram
TACK
Scrap tips....
oj svårt---
ha en "röd tråd" genom fotona då det är ett album med tema... Scrappa vissa favoriter extra mkt, sen så kan du göra enklare scrap med fler bilder men endå ha med den "röda tården" på de sidorna...
Ta papper och decos efter ert frg tema, el vad som passar bäst till bilderna, det är en smak sak...
Spåna på nätet, hitta skisser du tycker om... kan hjälpa till att starta.
Gör dem inte just i den ordningen de ska sitta utan ta det fotot som lockar dig mest först!
""Ni inbjudes att med er närvaro hedra vigseln mellan"
jag rekomenderar att du köper ett scrap album... Så har du sidorna i plast fickor, dekorationer och annat skyddas då plus att det är lättare att arbeta med lösa blad en de som redan sitter i "vanliga" album!
1 dag kvar... om ngr timmar är du fru Skille !!!!
japp panduro har, jag har köpt mina där,d e har svarta eller vita!