Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!
Sweetsun: Va fina ni va!! Grattis igen!!
Sweetsun: Va fina ni va!! Grattis igen!!
Skille: Haha, jaaa du ÄR konstig... Men skönt att du känner dig så lugn! De kommer ju bli såå fint ändå!!
Ser fram emot lördag!
Sweetsun: Förstår att du längtar!
Hämtat mina bilder idag!! Jättenöjd, så kul! Så nu ska jag iväg nån dag å handla papper osv i grått! (Precis som Astrid tipsade om!) Peter visade de idag å de blev ju så tjusigt!
Kikar schemat för nästa vecka för fika oxå...
Puss å kram
Skille: 3 dagar kvar!!! Räknar iskallt me att du säger till så fort du behöver hjälp!
Äntligen: Haha, tror jag lämnar ditt ris hemma på lördag! Tillräckligt mycket annat vi ska ordna me den dan!
Teapot: Vi skrev typ "Vi gifter oss!" först å sen nåt om inbjudan osv... Lite mer informellt, vilket jag kan tycka e lite charmigt!
Tizia: Ååh va roligt å scrappa bröllopsalbum, så himla mysigt de ska bli!! Men nu har jag mina SB-bilder å scrappa först!
Va sa din MAN om sin morgongåva?
Puss å kram!
Skille: Tusen tack för en underbar dag med dig å Andreas igår! Allting var så fint och vi hade alla jätteroligt med er!
Gravidfotografering ja... *Undrar från vilka den presenten var...*
Hoppas att ni får en underbar avslappnande bröllopsresa nu!
Angelica, Astrid, Theresa, Peter: Tusen tack till er oxå för en jätteroligt dag/kväll/natt!
Kikar bilder på Tx2 OCH Skille, som iaf har fått nu pres.bild!!
Teapot, Angelica: Kommer kontonummer imorrn (tror jag) ska bara räkan ut hur mycke de blir innan... Ska försöka komma ihåg de imorrn bara.... E lite för trött nu för å börja me de...!
Skille: Aaah, härligt me värme!! Hoppas ni har de jättebra!
Tizia: Jättefina bröllopsfoton, härligt spontan bild när han lyfter upp dig!
Knasigt me präster å vf som säger fel namn å krånglar till de... Men gifta har ni som tur e blivit allihopa ändå!
Ska ordna me kontonummer å räkna på allt som sak räknas... Jag e bara "lite" segstartad...
Hallå töserna!
Ojoj, va "oaktiv" jag varit den senaste veckan...! *Skärpning*
Har iaf skrivit upp mig i fikatråden, mysigt å ses allihopa igen!!
Angelica: Imorrn e de RING-DAX igen! Håller tummarna att ni får hämtat dom imorrn!
linvinter: Jaa, häng du på, vi e ett gäng som hängt ihop ganska länge medans andra kommit in senare i tråden, lite olika...
Nu ska vi snart till HAVET, premiär för i år! Måste ju jobba lite på min brud-solbränna nu!
Å i em ska vi träffa prästen, spännande!
Myrmor: Hur hade ni de på honeymoonen? Hoppas ni hade de jättebra!
Skille: På slottet... Aaaaah, hur har ni haft de?
Puss å kram
Haha, solade med bikini-banden nere, inga vita axelbandsränder här inte! Ska bara försöka komma ihåg de resten av sommaren oxå!
Träffat prästen idag oxå! Helt klart intressant, ganska förvirrad, men han gillade våra idéer om hur vi vill ha de å verkar va avslappnad å inte sådär "överdriven"... Kommer bli jättebra! Caspher sjöng lite för oss i kyrkan (för de förstod han ju på prästen att man gärna skulle göra... ) "Kaaaaninen PRUTT! Kanineeeeen PRUTT!" Inte alls pinsamt när prästen undrade vilken sång han sjöng på...
Angelica: Va kul å hämta ringarna!! Hoppas ni blir nöjda!
Sweetsun: Va skönt att du fått jobb nu då!
Teapot: Aaaah va underbart me SOMMARLOV!! *Vill oxå*
Skille: ååh vilka jättefina bilder! Ni ser precis lika lyckliga ut på bilderna som ni gjorde i verkligheten, härligt! Roligt me bilderna sen förberedelserna oxå, himla snygga tärnor...
Angelica: Som sagt, URSNYGG tatuering!! Ringarna? Fått hämtat dom än? *Nyfiken*
Teapot: Inte fel me sommarlov! *Längtar till semestern!*
Myrmor: Va härligt att ni haft en så bra bröllopsresa! Å SKILLE oxå såklart!
Känns äntligen som saker börja falla på sin plats, prästen (som sagt) å börjat planera dagen mer i detalj för både oss å dom andra som sak hjälpa till på olika sätt, å ska träffa alla goa serveringstjejer på fredag för lite genomgång å mys!
Idag har vi vart å provsmakat huvudrätten till bröllopsmiddagen, mmmmm MUMS gott!! Superbra service hela tiden både idag å all annan kontakt me dom, äntligen nån som fattat!!
Nu e de snart natti natti... Ses imorrn tjejer! Puss å kram
Tack för en trevligt fika idag tjejer! Behövde komma iväg lite å få bubbla lite bröllop å annat!