• ElinPierre

Pass...

Sitter och, helt spontant, ska beställa vår bröllopsresa. Och jag vet att jag läst om det miljoners gånger men kommer inte ihåg hur det är...

Pierre ska byta efternamn, men kommer inte att hinna få nytt pass innan vi åker. Bokar vi då i hans gamla namn och han tar med det gamla passet, eller hur funkar det?

Har lite bråttom, så jag skulle vara jätte tacksam för snabbt svar!

PUSS på er

• Svar på tråden Pass...
  • MulleNuh

Yes det stämmer som du skrev.. Så kan han ändra namnet så fort ni kommer hem igen.

• ElinPierre

Wihiii!!! Så var det bokat!

• ElinPierre

Det blir Kreta- Chania...

Hade inte ens bestämt oss för att åka nu, men vi blev så sugna och fann en fin sistaminuten resa den 12! GOTT!!!!

• MulleNuh
    Va härligt!!
    ElinPierre skrev 2009-04-14 22:10:10 följande:
    Det blir Kreta- Chania...Hade inte ens bestämt oss för att åka nu, men vi blev så sugna och fann en fin sistaminuten resa den 12! GOTT!!!!
  • Hubba

Se till att testa restaurangen längst ut på piren i Chania... den ligger som i en ruin... supermysig!!

• ElinPierre

Åhhh!! Mer tips tack!!
    Suger i mig all information jag kan få!!
    Tack!

Hubba skrev 2009-04-14 22:13:15 följande:
    Se till att testa restaurangen längst ut på piren i Chania... den ligger som i en ruin... supermysig!!
  • Villemoa

Chaniakusten är jättefin! Var i Chania ska ni bo?

Där på piren finns det jättemånga restauranger och inkastarna kan vara väldigt jobbiga då alla vill att man ska komma till just deras restaurang. Man få vänligt men bestämt säga nej.

• Vita kallor

Härligt!

Vi ska till Kreta och Chania, åker den 19/5. Har aldrig varit där så du får gärna återkomma och tala om hur det var.

ElinPierre skrev 2009-04-14 22:10:10 följande:
    Det blir Kreta- Chania...Hade inte ens bestämt oss för att åka nu, men vi blev så sugna och fann en fin sistaminuten resa den 12! GOTT!!!!
Svar på tråden Pass...