• CarroEk

billig fotograf i göteborgsområdet

Hej alla.. Vi letar efter en fotograf i göteborgsområdet som är duktig och samtidigt prisvärd. Vi har bara hittat fotografer som tar ca 4000 kronor i timmen. Är detta ett rimligt pris??

hoppas det är några som har lite tips =)

/ Carro och Jonas

• Svar på tråden billig fotograf i göteborgsområdet
  • Francis

Har ni hittat någon fotograf ännu? Är själv på jakt efter en billig!
    Tycker inte 4000 i tim är rimligt.. låter ganska dyrt..

• ängsblomma

Vi har Peter Olsson, photprint.se Just nu har jag inte priset i huvudet, men det är ett bra pris =) Hör med honom...

• Francis

vi har redan checkat med honom, tyvärr var han inte ledig på vår dag men han hade bra priser kom ja ihåg..

• J D

Vi ska ha Eva Quirbach, hon tar typ 5500 för två timmar och jag gillar personligen hennes bilder bättre än Photoprint-Peters.

4000 i timmen är rätt dyrt men det beror på vilken fotograf det är och huruvida ni får de ekonomiska rth till bilderna (vilket naturligtvis kan leda till ett prispåslag eftersom fotografen då ej har exklusiv rätt att sälja kopior till er).

• Jenny och Claes

Vi ska ha Per Frykner. Ca 5000 för fyra timmar. Han känns jättetrevlig o lätt att ha att göra med - hoppas att bilderna blir bra med. My är också jätteduktig men jättebokad - MyFoto.se.

• yasna1

har ni sett mina bilder?
    Min fotograf var jättebra och helt ok i pris, han bor i göteborg oxå, själv gifte vi oss i kinna så att det blev inte så mycket pendlande för hands del.

• Francis

Jättefina bilder!
    Vem hade ni och vad betalade ni och för vad?

yasna1 skrev 2009-05-09 09:56:08 följande:
    har ni sett mina bilder?Min fotograf var jättebra och helt ok i pris, han bor i göteborg oxå, själv gifte vi oss i kinna så att det blev inte så mycket pendlande för hands del.
  • yasna1

Hej Fransic!
    Tack så jättemycket!
    Det var faktist min bror Francisco som tog dom.
    Han e en hobbyfotograf som tar bilder på både events som bröllop, bilder till hemsidor osv.

• igglybuff

Vi hade Eva Quirbach i söndags. Jag älskar hennes bilder och hon är väldigt proffsig och trevlig att jobba med. Vi betalade 5500 (hon har olika paket) för två timmar, en timma innan vigseln och en under och på kyrktrappan. Priset i sig kanske inte skiljer sig så mycket från andra fotografer men om man tittar på vad man får för det så är skillnaden stor. Man får mååååånga bilder och förstoringar mm.

• hallonmuffins

Vi har varit i kontakt med en amatörfotograf som heter Nouna Andersson. Kanske något att kolla på?

• Francis

tack för tipset! Har redan variti kontakt med henne.. får se om vi kanske väljer henne i slutändan. Ska ni ha henne?

hallonmuffins skrev 2009-05-14 22:55:46 följande:
    Vi har varit i kontakt med en amatörfotograf som heter Nouna Andersson. Kanske något att kolla på?
  • jojoånick09

Eva Quirbach skall vi ha och vad jag har sett tar hon vansinnigt fina bilder!!

• Francis

Jaha, va bra för er!
    Har du lust att höra med honom vad han skulle vilja ha för att fota under vigsel och efter?

yasna1 skrev 2009-05-14 12:51:33 följande:
    Hej Fransic!Tack så jättemycket!Det var faktist min bror Francisco som tog dom.Han e en hobbyfotograf som tar bilder på både events som bröllop, bilder till hemsidor osv.
  • SofieochJamie

Ni som haft Nouna, vad kostar hon?

• ALOL

Vi var och träffade vår fotograf i tisdags, rekommenderar verkligen honom. Han heter Magnus Egger & fotar mkt spontana bilder. Han kommer tydligen lägga in fler bröllopsbilder i sin portfolie inom kort. Vi är supernöjda att vi anlitat honom www.magnusegger.se

Svar på tråden billig fotograf i göteborgsområdet