50-tals bröllop fortsätter...
Markerar i favoriter
Markerar i favoriter
Idag kom äntligen tyget till min bröllopsklänning Det var lite vitare än vad jag hade trott men det blir bra ändå. Mönstret anlände också, och jag är väldigt sugen på att sy upp en modell ikväll och prova men jag får hålla mig till nästa vecka för nu åker jag bort över helgen
Lyckades också få tag på en sångerska idag. vi ska gifta oss borgerligt i rådhuset så jag tyckte vigseln blev lite kort och har funderat hur den ska förlängas. Det enda tråkiga är väll att att hon inte kan spela något instrument så det får bli acapella.
I morgon tänkte jag iaf prova att sy, ska bli spännande att äntligen kunna lägga ut någon bild, fast man får stå i ett lakan
Spännande, hoppas att ni får en riktigt toppendag
Jag tänker sätta en blomma framtill och dra tillbaka håret lite på en sida och ha lite Marilyn-lockar.
Klänningen blev jättefin, tänkte försöka lägga ut lite bilder i morgon. Men blev riktigt nöjd och ändå var det bara ett lakan
Nu är iaf bilderna fixade. Fast det är några saker som jag ska fixa på den. Ska ta axelband ist för halterneckbandet. Sen har jag bedrövliga underkläder på mig och några kilon för mycket, men det ska väll förhoppningsvis vara fixat till bröllopet
Tack för kommentarerna *rodnar*
Bandet bak i ryggen vet jag inte vilken färg det ska bli i. Antingen i svart, som är färgen på skorna, eller i vitt för att matcha klänningen. Med en underkjol kommer det iaf bli fint fluff på kjolen