50-tals bröllop fortsätter...
Hej hej!
Jag är ganska dålig på att titta in här på bröllopstorget..
Jag och min fästman ska gifta oss den 18 juli i sommar. Vi ska ha lite 50-60 tals inspirerat bröllop. Kul att läsa eran tråd med inspiration. :)
Hej hej!
Jag är ganska dålig på att titta in här på bröllopstorget..
Jag och min fästman ska gifta oss den 18 juli i sommar. Vi ska ha lite 50-60 tals inspirerat bröllop. Kul att läsa eran tråd med inspiration. :)
Junebug: Skorna har jag hittat på skopunkten :) Jag tror att dem kostar mellan 200 och 300 kronor. Jag köpte tre par, så jag anser att det var just de här som jag fick gratis :) (De har ju "ta tre betala för två")
SweetSun: Vi älskar 50-60 tal i allt! Mode, inredning, musik... You name it! Så vi kände att det var ett ganska givet tema. Jag ska till sömmerskan i morgon och prova klänningen för första gången. Jag håller på att sy upp en. Det ska bli otroligt spännande.
När jag ändå håller på och skriver kan jag ju passa på att berätta att jag hade min möhippa igår! Ganska tidigt med tanke på att vi gifter oss i juli. Men oj vad överraskad jag blev! Världens roligaste dag och natt! :) (Det har kanske inget med tråden att göra, jag vet inte. Men jag ville bara berätta) :)
Kolla inlägget på min blogg. (Finns på presentationen) :)