50-tals bröllop fortsätter...
Hej tjejer,
Nu är jag tillbaka efter en härlig vecka på Öland med många inbokade möten. Vi hann både träffa catering, fotograf, frisör, florist, konditor, präst, guldsmed och besöka bröllopsbutiken för att prova ut kläder till min m2b. På onsdag är det bara 1 månad kvar till bröllopet och jag börjar bli lite härligt nervös. Allt känns verkligen på riktgit nu. När jag satt inne hos frisören och provade smink, flor mm så kände jag för första gången att vi verkligen ska gifta oss.
På tal om fotograferingen så ska vi ha både svartvita och färgade bilder. Vi betalar 3800 kr för ett album med 12 bilder som är tagna utomhus. Vill vi ha fler bilder så betalar vi 100-200 kr extra per bild. Vi ska även göra tre förstoringar som kostar ca 3000 kr tillsammans. Under själva bröllopet så kommer en god vän som är amatörfotograf att foto åt oss.
Jag har läst era senast inlägg och kollat era gallerier. Ni kommer verkligen att vara supersnygga brudar allihopa . Jag läste dessutom i tidningen att vi är väldigt inne just nu, det är 50-tal som gäller .
Nu har jag börjat min nyttiga månad innan bröllopet. Jag går ca 1 mil per dag och försöker att inte äta så mycket kolhydrater. Jag är inte så stor men skulle ändå vilja gå ner 2-4 kg innan bröllopet. Vi får väl se om jag har någon självdisciplin.....
Kram på er alla