50-tals bröllop fortsätter...
Jag var inne på butiken Sivletto häromdan, där de har ett par VoH-klänningar och provade den med Jelly Beans. Halternack-banden bildade nån slags uthängande flärp på mig och expediten sa att det blir så på vissa och då får man sy in banden eller korta av dem. Har det blivit så för er? Jag skulle också vilja sy ett annat skärp för att markera midjan. Gärna ganska brett och rosa.
Hoppas klänningen kommer nästa vecka, jag är såååå nervös.
Jag har varit inne i ditt galleri och beundrat din frisyr flera gånger. Tycker den är jättesnygg och den passar verkligen ditt ansikte. Du ser som tagen ur en 50-tals film.
Själv klippte jag av 2 dm av mitt hår förra veckan så nu går det till en bit nedanför axlarna.
Jag hade tänkt mig nån sån här frisyr, men jag kommer inte att göra det blont utan behålla mitt mörka hår.
www.veckorevyn.com/_internal/cimg!0/k909743yjxrzo1qpw2989x315l7w563/Drew%20Barrymore%20i%20Dior%20Couture,%20specialsydd%20för%20henne%20av%20John%20Galliano.%20
Vågar inte klippa av mig för kort, jag har nog inte haft kort hår sen jag var 11-12 och det känns som en för riskabel förändring precis innan bröllopet, för tänk om det ser för hemskt ut.
www.alltollz.org/images/stories/Graphics/drew_barrymore.jpg
Tror att det blir jättesnyggt med avtagbara axelband till festen men hur gör du med BH då?