jaha...ja vad säger man...
Måste skriva av mig lite...
Pratade med min mamma och pappa för en stund sedan, jag kan ju säga att deras intresse för bröllopet är ganska ljummet...
Dom fick inbjudan för ca 1 månad sedan, har väl fortfarande inte till 100% bestämt om båda kan komma...
Dom har ett eget företag med butik...
Mamma kommer väl hon åker 60 mil tur & retur bara över dan för att vara med på själva vigseln berättade hon, tyckte jag va otacksam eftersom jag tyckte det va lite tråkigt... För att jag ville ha henne med några dagar innan att hon skulle vara lite delaktig i mitt bröllop..
(men hon kommer iaf)
Pappa däremot var fortfarande inte helt säker på om han kunde stänga butiken en dag för att komma....
Han frågade om vi inte kunde skjuta lite på tiden till vigseln eftersom butiken stänger 13 på lördagar...Om den började kl 17 skulle dom hinna köra ner efter stängning...
Jag har även tidigare frågat om han ville "ge bort" mig i kyrkan och gå med mig nerför altargången....
Nej Gå det får du göra själv. Var svaret jag fick...
HALLÅ JAG SKA GIFTA MIG!!!
Va fan, har ni mött människor i samband med era bröllop/planerade bröllop som inte alls verkar spec. intresserade?
Gör jag hela den här bröllopsgrejen större än vad den är? Förutom dagarna då mina barn föddes ser jag detta som dagen D! Eller B för bästa... Drömmt om detta i evigheter....Sen jag var liten flicka..
Jag har sån go lust att ringa upp dom och säga kom inte, är det så förbannat jobbigt att gå på er dotters bröllop så skit för fan i det!
Men så vet jag hur ledsen jag skulle bli om dom inte kom...
Åh... Nån som har några råd och tips? Ritningar till en atombomb?