Boots nr7 Beauty serum
Tror den heter så. Den där billiga "mirakel krämen" som det varit så mycket hype omkring. Någon som testat? Är den bra? Och isånnafall på vilket sätt?
Tror den heter så. Den där billiga "mirakel krämen" som det varit så mycket hype omkring. Någon som testat? Är den bra? Och isånnafall på vilket sätt?
Jag har prövat den och är inte alls imponerad, men det är nog väldigt individuellt.
Upplevde det som att den la sig på huden som en hinna och ?smulade? svårt att förklara.
Föredrar No7 Uplifting, som är lite fetare då min hy lätt blir torr och jag får plitor när den torkar ut. Köper den när jag är i England och är faktiskt osäker på om den finns i affär i Sverige
Okej, tack för ditt svar! jag känner ingen som provat den men jag är nyfiken. Vill höra mer! Någon annan?
Hej hej!
Jag har också provat No7 men den förväntade effekten uteblev.
Jag hade verkligen hoppats på att den skulle hålla sitt löfte, att jag skulle få en jämn, fin persikohy med lyster Vilket jag dock inte fick.
Vad trist, är det ingen som har något posetiva erfarenheter?
Ni som svarat vad använder ni för cremer i vanlliga fall som funkar bra för er?
Jag använder i vanliga fall Loreal hydrafresh som jag tycker är kanon! Har även provat Loreal derma genesis som också är bra, dock inte på vinter då jag blir torr och då "räcker inte" Derma genesis utan då är hydra fresh bäst.
Jag använder www.exuviance.eu/sv/index.html som jag köper hos min hudterapeut, verkligen kanonprodukter.
Boots no7 bodyscrub är SUPER! Testa den i duschen så märker ni.
Fick prova en MATIS serum + creme som var helt otroligt bra och luktade supergott. Men jag kan inte hitta den, vet ni var jag kan köpa MATIS produkter till bra pris.
Decleors Hydra Floral serie är också jätteskön.
Nu ska jag se om jag kommer ihåg rätt
Exuviance är de produkter som hudläkare rekommenderar, det är alltså inget "tvhop hokuspokus"
Jag har problem med acne & äter just nu en antibiotikakur och när jag träffade hudläkaren så bekräftade hon det som min hudterapeut hade sagt. Att Exuviance är det enda som hon också rekommenderar sina patienter och att det verkligen fungerar.
Jag har verkligen provat allt, aloevera juice, No7, proaktiv osv.
Anledningen till att Exuviance fungerar så bra är att det är så nära receptbelagda preparat som man kan komma.
Sen har tror jag att det är aha-syran i preparatet som föryngrar huden.
Här står det om rynkor www.exuviance.eu/sv/hudproblem_1.html
Och om torr hy
www.exuviance.eu/sv/hudproblem_2.html
För min del har jag verkligen sett resultat, dels med acnen & sen har jag pigmentsfläckar som också har blekt + att jag har fått jänmare hy med lyster
Priset på min dagkräm har jag för mig var runt 250 kr, värt varenda krona, dryg produkt.
Boxermatten: Ska kika in på de länkarna. Blir hyn solkänslig när du använder cremen?