• lönnsjö

CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!

Åh vad duktiga ni är allihopa!! Tappat både ork och motivation men nu har jag läst alla era inlägg och är pigg på att starta. För sjutton jag VILL ju detta!! Lika bra att köra igång så att jag blir färdig liksom. Ja jag vet,lättare sagt än gjort men jag vill i min klänning Ni som kört så där länge: vad gör ni när det är så där svårt att stå emot att äta något??

Någon mer som börjar imorgon? Jag ska skutta ur sängen och packa ner mina påsar i jobb-väskan. Tänkte köra maj månad ut. Nu jäklar!!

• lönnsjö

Ja emersson!!! Nu kör vi, kom igen!! Vi kan inte skylla på någonting. Imorgon är det vi som kör igång. Wow nu är jag jättetaggad. Kom igen, vi fixar detta. Vi vet att det fungerar bara vi sätter igång

• lönnsjö

Okej då är det första dagen idag Ska ta första påsen kl 9. Ha en trevlig dag allihopa

• lönnsjö

Åh vad roligt att fler börjar idag Jag sitter här och är sugen på allt möjligt. Ska ta min andra påse nu.

emersson: Hur har du det idag? Fungerar det?

• lönnsjö

Längtar till dag 5-6 Då brukar det flyta på bra. Håll ut alla!! Ni är superduktiga

• lönnsjö

Tredje dagen. Blev yr och konstig när jag stod vid spisen och lagade mat till barnen. Åt faktiskt en liten portion mat, pyttipanna. Blev lite rädd,har aldrig kännt så innan. Fast jag har stressat mycket idag, många bollar i luften så det är säkert det. Annars har det gått bra. Har inte vägt mig idag, det får vänta till imorgon. Annars väger jag mig också på morgen, nykissad

mattiasmarie: jag köper mina via nätet www.viktklubben.nu
    Annars finns det säkert någon konsulent i din närhet somsäljer direkt. Googla Cambridgekuren för att kolla konsulenter.
    Jag tycker bäst om choklad. De andra får jag inte ner. Jo mintchokladen är också god.

• lönnsjö

Tack för tipsen!! Ska genas hälla i mig mer vatten

• lönnsjö

oliveroebbasmamma skrev 2009-05-14 08:41:12 följande:
    FASEN...jag är så impad av hur duktig du är!!Själv traglar man med kombinerad kur...får inte igång magen med ren..hur gör du?- 11 kg på 4 veckor ändå...och då är det verkligen inte ren kur!

Men det är ju jättebra!!! 11kg wow. Vad har du gjort? Började på kombi kur igår och suger åt mig alla tips Under juli månad ska klänningen provas sista gången så tills då vill jag ha bort 10 kg.

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!