jag verkar oxå gå ner lika mycke fast man äter lite, konstigt det där....men men, det är som du säger, det är jobbigt o fundera på vad man ska äta och äter man ren så rasar man ju ner i vikt förr eller senare ;) ren kur blir det efter valborg, sista rycket för mig sen blir det nog kombinerad tills jag nått målvikten, 6 kg kvar...
kämpa på alla här, ni är superduktiga:D
oliveroebbasmamma skrev 2009-04-29 21:20:57 följande:
Hallo alla vackra smala tjejer där ute!!Här går det sådär..usch. Eftersom jag fick sån svim attack igår em, och sambon proppade i mig choklad så är jag nu sååå otroligt sugen hela tiden. Och till råga på allt så ställde sig sambon o dottern o gjorde kokosbollar idag (allt för att få en trotsig 3-åring att foga sig ) Tror ni jag kunde hålla mig??? Suck!Ändå hade jag gått ner 0.5 kg sen igår nu när jag vägde mig på kvällen...är inte det konstigt?!Iaf så har jag känt mig yr o konstig idag oxå. Min mamma hade en teori om att eftersom jag tappat kilon så fort att det skulle ha nåt med saken att göra..ja , inte vet jag!Imorgon är det ren kur och inget annat som gäller. Nästa lördag är det tjejfest och barnfri för första gången på nästan 3 år, så då tänker jag unna mig! Men sen ren kur igen...om jag klarar det fram tills bröllopet den 27 juni, men jag har upptäckt att jag går ner nästan lika mycket när jag kör kombinerad... Det värsta är bara att jag inte vet riktigt hur jag ska lägga upp kosten, känner mig så trygg när jag kör ren kur!vi får se! Blir peppad av att se alla här inne som är så starka o kör ren o går ner hur mycket som helst!Jag har iaf kommit i min klänning som jag köpte för liten...det fattades ca 1 dm för att kunna knäppa den, och på 2 veckor med både fusk och svimattacker så kommer jag nu i den utan problem, så jag är sååå nöjd! Men det skulle ju inte skada om jag kommer att få sy in den tillslut! Trodde inte det skulle gå så fort, kanske skulle köpt en mindre storlek ändå??Ja ja... nu ska jag krypa upp i soffan o mysa lite.kram på er