CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!
Visst kan du gå ned så mycket på så kort tid! Det är ju bara vatten och vi alla binder olika mycket vatten. Jag har på min tredje dag gått ned 4,5 kg - helt sjukt! Men sant - vattenvikt!
Visst kan du gå ned så mycket på så kort tid! Det är ju bara vatten och vi alla binder olika mycket vatten. Jag har på min tredje dag gått ned 4,5 kg - helt sjukt! Men sant - vattenvikt!
Heeeej där är du ju!!
Fasiken vad grym du är - jättebra jobbat, du är så fin!!!!
Kunde inte sagt det bättre själv!!
Dag 4
-5 kg
81,9 kg
Fan varför varför är driften att få äta så stark??
Tänker inte på annat!! Fast jag går ned så mycket - fast allt känns lättare i kroppen - fast det är roligare att ta på sig kläder på morgonen - fast fast fast.... åååhhhhh grrrrr vad allt är segt ibland!!
Hoppar in här för hundrade gången...
Lite historia om mig!
Körde sist på ren kur i 9 veckor, har sen dess haft lite svårt att komma igång igen och ta de sista kg. Men nu känns det som vinden har vänt och jag tror att det kommer gå bra!
Startade som absolut störts på 112 kg
Har oftas legat runt 100-105 kg och när jag drog igång mina 9 veckor var det från 99 kg.
Gick i mål 22 kg lättare. Har gått upp nu 10 kg
Så min sista etapp är att ta ca 10-15 kg eller så mycket som det går på ca 6-7 veckor!
Gifter mig den 15/8 så nu är det raketfart!!
www.nogg.se/minresa
Dag 3
Start 88.9 kg
I dag: 86,1 kg
-2,8 kg
Dag 4
85,2 kg
-3,7 kg sen start! Mycket vatten som försvinner ur kroppen - men det ska bort det med...
WOW!!! Jag gick 65 dagar och tyckte det var lång tid! Men att äta då var lite som jaha...var det bara så här det var! Smakade som om jag ätit dagen innan och inte över 60 dagar sen jag stoppade något i munnen... Lägg upp en bra plan, börja smått och öka försiktigt. Verkligen bra jobbat!!!
Hur mycket har du gått ned??