CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!
Jag har bestämt mej att väga mej varje fredagm, nu börja ja förvisso igår, men de får bli en kortvecka först.
eller kanske 2 ggr i veckan Fre o tis? Hmm
Jag har bestämt mej att väga mej varje fredagm, nu börja ja förvisso igår, men de får bli en kortvecka först.
eller kanske 2 ggr i veckan Fre o tis? Hmm
så tänkte jag med förra gången jag gick på ren kur. Man blir så jäkla stolt och det är ju värsta befrielsen att man orkade stå imot =)
ska ta shake 2 om 1,5 timma tror ja.
sista shaken åkte ner kl 22 igår, lite väl sent..
Jag har funderat på en sak.
Jag går ner fort förat 2 veckorna varje gång jag börjar CB, sen går ja upp ca 1 kilo vatten igen.
Kan man inte köra 2 veckor, äta 2 dagar o köra om sen igen så går man väl ner fort igen?
Jag trappar aldrig upp som man ska, utan bara börjar äta, första gången vart magen paj, men nu funkar det kanon, men sen går ja aldrig på ren kur i flera månader heller.
jag går upp 1 kilo då.
Nu har de vart 2 veckor av grillat o godis o hämtmat med som tur var är de bara 0,5 kilo upp.
Dag 3, vägning på fredag!
dag 4 vägning i morrn.
Kommer köra vägning mån o fredag nu.
Jaha tillsammans med shaken så tar jag oich gör en brudbukett, wish me luck =)
brudens val.
eller ja hon skulle ha orange o lime. och lite droppformad.
December 2009 skrev 2009-05-30 13:23:14 följande:
Hej alla!!
Äntligen har jag kommit in i ren kur sen ett par dagar tillbaka =) Känns befriande och jag bryr mej inte ens om Sonens mat faktiskt, vilkety hjälper oerhört.
Sen att sambon är i Norge o jobbar gör allt SÅ mycket lättare. =)
det var då jag såg min räddning =D
Jag hart haft feber och är fortfarande genomnförkyld, det är ju det bästa av allt, Jag har ingen smak.
Så just därför är jag inte sugen på nått, KALAS! =D