CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!
10 kg till att tappa, glömde säga det!
10 kg till att tappa, glömde säga det!
Ellabay!! Va kul! Grattis! Längtar tills jag kommer under 70 strecket. Det anade jag nog inte för ett år sen då jag vägde 96 kg!!
Wow!!! =)
Kanonresultat!
Hae en kanon-natt inatt (jobbar ju natt) Jag avr hur pigg som helst. Och fick tvinga i mig dom två sista halva påsarna!!
Vågen nyss när jag vaknade: 73,5 kg. Så efter 6 dygn med cambridge -4,5 kg. Helt otroligt! Som en gammal viktväktare så gick jag ner -4,5 kg i månaden och då var det en BRA månad!
Nu när första veckan är över får vi se vad för resultat man har att vänta sig i veckorna.
Hur mkt brukar ni snitta i veckan efter första veckan?
Hejja Hejja! Ni är jättedktiga!!!
Ja det här med att väga sig varje dag, är inge bra. Som idag står jag still sen igår. Och en dag förra veckan hade jag gått upp 0,3. Men i slutändan går man faktiskt ner beroende på VAD det står på vågen. Så idag, en vecka efter första shaken (undra fan om det inte är på minuten? =)) så har jag gått ner 4,0 kg. Känns bra.
Grattis till nytt tio tal. Jag bara läääängtar tills jag är där!!! Mitt bmi 25 börjar vid 64. Så det är målet!!
Tänk så olika! =)
brukar också läsa din blogg. Ingen mer som har viktminskningsblogg? Ska till att skriva mitt första inlägg nu tror jag =)
Kan inte annat än hålla med. Dela upp påsarna. Jag ångrar att inte jag gjorde det dom första dagarna!!
Har nu en blogg om cambridge!
cbkuren.blogg.se